Ingezonden door R12312

Het verhaal rondom het dressuurpaard Vingino (v. Polansky) komt nog niet tot een einde. Er is opnieuw beslag gelegd op de ruin. Ditmaal niet door voormalig ruiter Tommie Visser of eigenaresse Margriet van Beelen, maar door een derde partij die het paard wilde kopen: Valentijn van Weering.
Het paard zou in overeenstemming met Visser en van Beelen verkocht zijn aan de in Amsterdam wonende dressuurruiter, die naast een pensionstal ook een tandartspraktijk runt. Van Beelen leverde het paard echter niet af omdat zij van de verkoop af wilde zien. Zij vond het bedrag te laag en was bang dat Vingino na de koop weer onder het zadel zou komen van Visser. Valentijn van Weering liet hierop beslag leggen op de ruin.
Vingino staat op dit moment bij dressuurruiter Laurens van Lieren, die de verzorging en training van het paard op zich heeft genomen.
Gerelateerd nieuws:
[VN] Vingino van Tommie Visser weggehaald uit zijn stal - update3
[VN] Aanhoudingen rondom vermeende ontvoering Vingino
[VN] Hennepkwekerij bij familie Visser *update video's*
[VN] Vingino terug bij (mede)eigenaresse - update
[VN] [Vingino] Tommie Visser claimt 2 miljoen *update*
[VN] Mogelijk snel oplossing in zaak Vingino
[VN] Training Vingino weer opgepakt

Hoewel ik verder geen haast maak met de procedure, ik rijd al een aantal jaar geen dressuur meer, dus iets zegt me dat Vingino beter nog een tijdje bij Laurens kan blijven.
Ga jij even oefenen en over een half jaar probeer je, en dan is ie terug mooi op niveau zodat je der zo mee kan weg rijden!