Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veulen84 schreef:"Soms wordt het toegeschreven aan de didactische vaardigheden van de instructeur, maar ik hecht zelf wat minder waarde aan didactische vaardigheden. "
![]()
![]()
Ze krijgen humor op dat blogje.

troi schreef:Ik heb echt totaal andere eisen. Maar goed, ik ben dan ook geen wedstrijd gefocussed mens. Dat speelt misschien mee.
Citaat:"Soms wordt het toegeschreven aan de didactische vaardigheden van de instructeur, maar ik hecht zelf wat minder waarde aan didactische vaardigheden. "
ben het met je eens Abacab!
listiglistje schreef:lessen moeten leuk en gezellig zijn (DE KLIK?)

listiglistje schreef:ben het met je eens Abacab!
Er word heel vaak gevraagd of ik les wil geven, dan zeg ik altijd: NEE, begin ik niet aan![]()
- Kinderen: geen motoriek en ruitergevoel, 1 seconde en datgene wat ze moeten doen heeft de hersenpan alweer verlaten....
de ouders langs de kant weten het vaak toch beter en gaan de instructie vertellen wat het kind kan en moet doen.
- Pubers: ja maar en luisteren toch niet, vaak ongemotiveerd, weten alles al (en beter), pony heeft het altijd gedaan en maar kafferen op ponylief en ouders..
-Volwassen: willen alleen maar horen goed zo, je zegt A en ze doen B (ook de rest van de week), kijken maar weinig kritisch naar zichzelf,
lessen moeten leuk en gezellig zijn (DE KLIK?), paard komt kwaliteit te kort en het ligt altijd aan de jury.
NO THANKS![]()
Wat dat betreft heb ik echt bewondering voor alle instructeurs, vooral hun eindeloze geduld![]()
Ik kan het echt niet...ik erger mij groen en geel als iemand de wil niet heeft of niet luistert!