Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
die man heeft ons na het voorval nog drinken getrakteerd en moest nog 20-30 minuten naar huis stappen met het paard.ik kan er nu om lachen omdat iedereen er goed vanaf is gekomen, maar dit had zo veel erger kunnen aflopen. Paard had er aantal kilometers in rengalop opzitten. Zijn veel mensen de bosjes in moeten springen. betadine schreef:Heb het 2 weken geleden op buitenrit meegemaakt. Paard met koets zat nog net niet in mijn nek en er zat niemand op de bok. Onze paarden helemaal over de zeik met een op hol geslagen paard en koets die ons achterna rende. Iedereen is er gelukkig goed vanaf gekomen. Die man heeft ons nog een uur laten wachten toen hij ons eindelijk had gevonden. Zijn hond was uit de koets gevallen ergensdie man heeft ons na het voorval nog drinken getrakteerd en moest nog 20-30 minuten naar huis stappen met het paard.ik kan er nu om lachen omdat iedereen er goed vanaf is gekomen, maar dit had zo veel erger kunnen aflopen. Paard had er aantal kilometers in rengalop opzitten. Zijn veel mensen de bosjes in moeten springen.