Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, prima trainer ! 
dat is hij en z'n vrouw Inge ook!
(en het trainingsweekend is niks voor mij, is mijn paard ook nog te jong voor) Raamzicht schreef:Hebben jullie een nieuwe cameravrouw/geluidsvrouw/editor? Geluid en kaders etc is normaal van betere kwaliteit bij jullie filmpjes?
Maar ik doe het allemaal zelf hoor. Als ik een cameravrouw kan inhuren, mag ik hopen dat het de kwaliteit krijgt zoals op tv, maar dat is voor internet minder van belang
MarliesR schreef:Ik heb alleen gekeken bij lessen van hem aan mijn instructrice. Vond hem toen heel erg fijn les geven met een hele fijne insteek! Zou zelf ook wel eens bij hem willen lessen, maar vrees dat we niet voldoende talent hebben om daar voor in aanmerking te komen(en het trainingsweekend is niks voor mij, is mijn paard ook nog te jong voor)
connepon85 schreef:MarliesR schreef:Ik heb alleen gekeken bij lessen van hem aan mijn instructrice. Vond hem toen heel erg fijn les geven met een hele fijne insteek! Zou zelf ook wel eens bij hem willen lessen, maar vrees dat we niet voldoende talent hebben om daar voor in aanmerking te komen(en het trainingsweekend is niks voor mij, is mijn paard ook nog te jong voor)
Ik denk dat Rien het vooral belangrijk vindt dat je inzet toont en doorzettingsvermogen hebt, dan talent.
. Had alleen de indruk dat hij alleen combinaties vanaf een bepaald niveau les geeft of met een uitzonderlijk talent. Kan me in elk geval goed voorstellen dat hij geen tijd heeft om iedereen maar les te geven die graag bij hem zou willen lessen... Maar zou natuurlijk altijd eens kunnen peilen! Bedankt voor je reactie! connepon85 schreef:Raamzicht schreef:Hebben jullie een nieuwe cameravrouw/geluidsvrouw/editor? Geluid en kaders etc is normaal van betere kwaliteit bij jullie filmpjes?
Nee hoor, alles is hetzelfde. We hebben maar 1 microfoon, dus als er een vraag wordt gesteld, is dat soms iets minder goed te horen. Die microfoon zit namelijk in dit geval bij Rien op zijn jas.Maar ik doe het allemaal zelf hoor. Als ik een cameravrouw kan inhuren, mag ik hopen dat het de kwaliteit krijgt zoals op tv, maar dat is voor internet minder van belang
dat Rien vanaf een bepaald niveau les geeft ?! Nee absoluut niet. Ik ben daar 9 jaar geleden beginnen op een zeer talentvol zelf gefokt paard vreselijk gecompliceerd en ik was er zo bang van geworden dat ik er liever niet op zat.