Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kirri schreef:Heftig zeg, ik vraag me alleen af wat die honden bezielt hebben, in zo'n modus zullen ze niet snel gaan
Benfan schreef:We zouden toch eens met zijn allen Cesar Millan een brief moeten schrijven met de vraag "wat te doen als". Slaan maakt het erger, de hond trek je ook niet zomaar van je paard af.. wat moet je dan? Blijf het een hele enge gedachte vinden, en draai zelf uit voorzorg de voorkant van mijn paard naar de hond maar dat is natuurlijk geen garantie dat het goed gaat.
spicegirl schreef:@anneliesdj -tuurlijk zijn er tientallen, zo niet honderden bijt-incidenten per jaar. hier alleen al.
alleen de incidenten ,met ernstige bijtwonden, en zelfs dood, komt zo goed als allemaal op de stafford-achtigen terecht.
er is nog nooit iemand doodgebeten door een teckel o.i.d.
alleen de ernstige halen het nieuws, en daar gaat het altijd om hetzelfde type hond ( en dan wss ook hetzelfde type baas )..
kirri schreef:Heftig zeg, ik vraag me alleen af wat die honden bezielt hebben, in zo'n modus zullen ze niet snel gaan
agenten konden ook niets doen.Benfan schreef:We zouden toch eens met zijn allen Cesar Millan een brief moeten schrijven met de vraag "wat te doen als". Slaan maakt het erger, de hond trek je ook niet zomaar van je paard af.. wat moet je dan? Blijf het een hele enge gedachte vinden, en draai zelf uit voorzorg de voorkant van mijn paard naar de hond maar dat is natuurlijk geen garantie dat het goed gaat.