Op vrijdag 13 maart is Bert van Veldhuisen overleden op 58-jarige leeftijd. Van Veldhuisen was sinds 2008 in dienst bij de FNRS als accountmanager en veiligheidsdeskundige.
Van Veldhuisen heeft zich gedurende zijn leven ingezet voor de veiligheid in de paardensport en werd gezien als ambassadeur hiervan. In zijn vrije tijd was de man ruiter, parcoursbouwer, jurylid en instructeur. Jarenlang bedacht van Veldhuisen veiligheidstips waar de hippische wereld gebruik van heeft gemaakt.
Ondanks zijn ziekte zette de man zich nog volop in voor de FNRS, op de website van de federatie wordt vermeld dat het bestuur, de directie en zijn collega's zijn humor, spreuken en goede adviezen zullen missen. Ook wensen zij de nabestaanden veel sterkte bij het verwerken van dit grote verlies.
Sterkte voor iedereen die Bert kende. Het was een fijne man met hart voor de FNRS.. Het is zo jammer dat hij zijn "kind" de FNRS springcompetitie van afgelopen weekend niet heeft kunnen volgen, want Bert het was een groot succes! Bedankt voor alles..
Toevallig vorige week nog aan hem gedacht na de parcoursbouwer bijscholing. Is inderdaad nog snel gegaan. Ik hou Bert in goede herinnering als collega jury en parcoursbouwer. Veel sterkte voor zijn familie.
Pommier
Geplaatst: 16-03-15 11:55
Ik las het vanmorgen op de site van het FNRS en schrok van het bericht. Heel veel sterkte voor de nabestaande.
Knakker
Geplaatst: 16-03-15 12:53
ach, ik ken hem ook als parcoursbouwer, sterkte voor de familie en vrienden!
Hij gaat enorm gemist worden... Hopelijk heeft hij afgelopen weekend van boven genoten van zijn springcompetitie, waar hij zich zo enorm voor ingezet heeft.