Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Science90 schreef:Fijn voor haar dat ze nog kan rijden, maar als je bedenkt dat normale ruiters hun paard vaak al onbewust hinderen door scheef of achterover te zitten, dan denk ik niet dat dit nog eerlijk is tegenover het paard als ik de foto in het artikel zie.

DDDara schreef:Science90 schreef:Fijn voor haar dat ze nog kan rijden, maar als je bedenkt dat normale ruiters hun paard vaak al onbewust hinderen door scheef of achterover te zitten, dan denk ik niet dat dit nog eerlijk is tegenover het paard als ik de foto in het artikel zie.
Oh ik ben het ZO met je eens....... ik dacht al weer dit kan ik niet zeggen maar nu jij het ook zegt![]()
Tuurlijk is het leuk voor haar dat ze nog kan rijden, maar doe dat paard een beugelriem of een touw om de hals waar je aan kan hangen en hang niet in de mond. Ik snap echt wel dat je wil blijven rijden, maar ik denk dat je je wedstrijd ambitie op een bepaald moment aan de kant moet zetten wanneer je je paard in de weg zit.
DDDara schreef:Science90 schreef:Fijn voor haar dat ze nog kan rijden, maar als je bedenkt dat normale ruiters hun paard vaak al onbewust hinderen door scheef of achterover te zitten, dan denk ik niet dat dit nog eerlijk is tegenover het paard als ik de foto in het artikel zie.
Oh ik ben het ZO met je eens....... ik dacht al weer dit kan ik niet zeggen maar nu jij het ook zegt![]()
Tuurlijk is het leuk voor haar dat ze nog kan rijden, maar doe dat paard een beugelriem of een touw om de hals waar je aan kan hangen en hang niet in de mond. Ik snap echt wel dat je wil blijven rijden, maar ik denk dat je je wedstrijd ambitie op een bepaald moment aan de kant moet zetten wanneer je je paard in de weg zit.
Lara_Silver schreef:DDDara schreef:Science90 zegt
Fijn voor haar dat ze nog kan rijden, maar als je bedenkt dat normale ruiters hun paard vaak al onbewust hinderen door scheef of achterover te zitten, dan denk ik niet dat dit nog eerlijk is tegenover het paard als ik de foto in het artikel zie.
DDDara zegt
Ik heb er meerdere (hoog geplaatste) amazones beroerder zien zitten en hun paard een stuk harder vast hebben van voren dan deze amazone. Ik zou daarom ook graag weten waar je ziet dat er in de mond gehangen word?.

Lara_Silver schreef:Juist, zoals ik al zei, waar zijn de argumenten? Want het paard op de foto lijkt niet gehinderd te worden en zeker niet in de mond gehangen te worden. Tevens, het filmpje laat ook nog eens een veel voordeliger beeld van deze amazone zien. Maar natuurlijk is het makkelijker je op één foto vast te pinnen en te verwijzen naar de post van een ander.