Hoofdrollen voor KWPN'ers in springcompetitie Florida

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Hoofdrollen voor KWPN'ers in springcompetitie Florida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 13:53

http://www.kwpn.nl

De negende week van de Suncast Classic competitie van het Winter Equestrian Festival in Wellington (Florida) was een uiterst succesvolle voor KWPN-gefokte paarden. Meerdere rubrieken hadden KWPN-paarden als winnaar.
Zo ook in de zwaarste springrubriek van de afsluitende zondag. In dit met 85.000 dollar gedoteerde 1.50 meter parcours was de, bij het NRPS goedgekeurde, Willow (Guidam x Little Rock) de allerbeste. Onder zijn ruiter Kent Farrington verwees hij vier andere KWPN'ers naar de plaatsen twee tot en met vijf. Behalve het prijzengeld won hij hiermee ook belangrijke punten voor de competitie. De ruiter die over twaalf competitiewedstrijden het beste gepresteerd heeft, krijgt twee jaar lang de beschikking over een nieuwe Range Rover Evoque.

Farrington is erg te spreken over Willow: “Hij is, naast mijn toppaard Voyeur (Tolano van ’t Riethof x Goodwill), een perfect tweede paard voor mij. Ik kan hem overal inzetten, ook in zware rubrieken want hij probeert het altijd. En hij is snel en heeft een grote galop. Hij wint veel. Ik denk dat ik het ook vandaag gewonnen heb dankzij zijn grote galoppade.”

Adare (Royal Bravour x Burggraaf) werd tweede onder Lauren Hough, Chin Quidam VDL (Chin Chin x Quidam de Revel) werd derde onder Darragh Kenny, Valinksi S (Nijinski x Julius) werd door Ben Maher naar de vierde plaats gestuurd en Azibantos (Chin Chin x Cantos) won de vijfde prijs onder McLain Ward.

Klik hier voor de einduitslag.
Laatst bijgewerkt door Gem op 09-03-15 17:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: correctie Florida ipv Nieuw Zeeland

_lautje_

Re: Hoofdrollen voor KWPN'ers in springcompetitie Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 15:18

Kleine correctie: De Wellington die hier wordt bedoeld ligt niet in Nieuw-Zeeland.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Re: Hoofdrollen voor KWPN'ers in springcompetitie Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 17:03

Wel ontzettend kinderachtig dat op de KWPN site niet staat de NRPS goedgekeurde maar de 2e bezichtigingshengst Willow. Bah.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 17:10

_lautje_ schreef:
Kleine correctie: De Wellington die hier wordt bedoeld ligt niet in Nieuw-Zeeland.

Thanx!

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 19:37

janderegelaa schreef:
Wel ontzettend kinderachtig dat op de KWPN site niet staat de NRPS goedgekeurde maar de 2e bezichtigingshengst Willow. Bah.

Typisch KWPN. :j Had ze gesierd als ze het beiden hadden genoemd. Aan de andere kant is het natuurlijk wel een KWPN site waarop de mededeling gedaan wordt.

Zinzi_jewel

Re: Hoofdrollen voor KWPN'ers in springcompetitie Florida

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 22:37

Dan nog , t had ze gesiert als ze gewoon kwpn 2 bezichtigings hengst en nrps ggk