Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hwn schreef:Ik denk dat dit wel mag. Je hebt ook heel wat voetballers die bij een buitenlandse ploeg spelen, maar bij EK's en WK's dan in de nationale ploeg het opnemen tegen hun buitenlandse teamgenoten.
Jammer dat er blijkbaar zo weinig klassieke coachen zijn, moeten ze nu zo nodig weer een moderne coach hebben. 'k Zal nog paar jaar niet naar dressuur kunnen kijken zonder nekpijn vrees ik (maar da's andere discussie)
hwn schreef:Ik denk dat dit wel mag. Je hebt ook heel wat voetballers die bij een buitenlandse ploeg spelen, maar bij EK's en WK's dan in de nationale ploeg het opnemen tegen hun buitenlandse teamgenoten.
Jammer dat er blijkbaar zo weinig klassieke coachen zijn, moeten ze nu zo nodig weer een moderne coach hebben. 'k Zal nog paar jaar niet naar dressuur kunnen kijken zonder nekpijn vrees ik (maar da's andere discussie)
ptiteblue schreef:Ik zie niet echt hoe ons team 3de zou kunnen eidigen de ze zomer al. Hij is denk ik geen tovenaar...
Hermelientje schreef:ptiteblue schreef:Ik zie niet echt hoe ons team 3de zou kunnen eidigen de ze zomer al. Hij is denk ik geen tovenaar...
Het gaat om een gefilterde top drie. Dus Duitsland, Nederland en Groot-Brittanie tellen niet mee. Die zijn al geplaatst. Maar dan nog zal het heel lastig worden. Vorig jaar bij de wereldruiterspelen stonden ook nog Zweden, Denemarken, Spanje, Oostenrijk en Frankrijk boven België.
Dus ze moeten nog drie plaatsen stijgen.
. En als andere landen hoger scoren, dan sta je daar. Cardy schreef:Wat ik mij dan weer afvraag.. Trainde hij ook niet Rath en Totilas? Dit zou dan toch belangenverstrengeling zijn? Of zie ik het verkeerd?