Parasport krijgt primeur op Indoor Brabant

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Timo

Parasport krijgt primeur op Indoor Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 17:36

www.knhs.nl

Het gerenommeerde internationale concours Indoor Brabant heeft besloten om haar sport en activiteiten uit te breiden met een extra nationale ring. En de parasport krijgt de primeur: De Peelhal opent met de parasport op donderdagavond 12 maart.

Deze speciale parasport-avond wordt door Indoor Brabant georganiseerd met medewerking van Rabobank Foundation, DVB Foundation en de KNHS. Voor de avond is dankzij Rabobank Foundation een beperkt aantal gratis toegangskaarten beschikbaar.

Gratis toegangskaarten kunnen vóór 5 maart bij de KNHS worden aangevraagd door het sturen van een mail naar Mieke Barske (m.barske@knhs.nl) onder vermelding van naam, adres, postcode en woonplaats en het aantal toegangskaarten (max. 4 per persoon). De kaarten worden dan zo spoedig mogelijk toegestuurd.

Het programma donderdagavond 12 maart, onder voorbehoud, ziet er tot nu toe zo uit:
- 19.00 uur : Para mennen mmv Aad van Marwijk (lid van het zilveren WK para-menteam), Dinja Steenkamp en Koos de Ronde (lid van het gouden WK vierspanteam);
- 19.20 uur : Para dressuur mmv Nicole den Dulk (2x brons op de WEG) en haar trainer Chris Haazen;
- 19.40 uur : Para dressuur mmv Sanne Voets (Europees- en Wereldkampioen), Glasten Krapels en DVB Founder Coby van Baalen;
- 20.00 uur : KNHS-Para Dressuur Trophy, kür op muziek door Nederlands sterkste para-combinaties, met uitleg door bondscoach para dressuur Joyce Heuitink.

De Brabanthallen in Den Bosch zijn rolstoelvriendelijk en gemakkelijk bereikbaar met rolstoel-vervoer.

ponyfriendje

Re: Parasport krijgt primeur op Indoor Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 18:35

Begrijp ik het nu goed?! Je hoeft maar een mailtje te sturen en dan krijg je gratis toegangskaarten?! Ga ik meteen doen!!! :wow:

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 18:38

Oehh zo lijkt het er wel te staan inderdaad ponyfriendje. Dan ga ik ze ook bestellen.

Rofah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 20:24

Je krijgt inderdaad gratis toegangskaarten, ter promotie van de paratak. Ik ga er iig gebruik van maken :)