Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elisa2 schreef:Van Brenk beste in Grand Prix Special
De Grand Prix rubriek werd in handicap verreden met de Grand Prix Special. Wijnanda van Brenk was de beste op dit niveau en werd tweede achter Filion. Met haar Urbanus (v. Gribaldi) reed ze naar een nette score van bijna 70%. Daniëlle Heijkoop reed pas voor de tweede keer Grand Prix met haar paard Zaffier, die nog maar weinig ervaring heeft op dit niveau. In het begin van de proef liet de zwarte nakomeling van Special D mooie stukken zien die hoge cijfers opleverden, waaronder ruim scharende drafappuyementen. Maar helaas werd de spanning iets te veel in de tweede piaffe en moest de proef beëindigd worde
ponyfriendje schreef:Elisa2 schreef:Van Brenk beste in Grand Prix Special
De Grand Prix rubriek werd in handicap verreden met de Grand Prix Special. Wijnanda van Brenk was de beste op dit niveau en werd tweede achter Filion. Met haar Urbanus (v. Gribaldi) reed ze naar een nette score van bijna 70%. Daniëlle Heijkoop reed pas voor de tweede keer Grand Prix met haar paard Zaffier, die nog maar weinig ervaring heeft op dit niveau. In het begin van de proef liet de zwarte nakomeling van Special D mooie stukken zien die hoge cijfers opleverden, waaronder ruim scharende drafappuyementen. Maar helaas werd de spanning iets te veel in de tweede piaffe en moest de proef beëindigd worde
Met een handicap?
Ayasha schreef:ponyfriendje schreef:
Met een handicap?
In handicap, ik denk dat dat in houdt dat ze "buiten wedstrijd" starten.
cp112 schreef:Ayasha schreef:In handicap, ik denk dat dat in houdt dat ze "buiten wedstrijd" starten.
als je het niet weet roep dan niet zomaar iets...
buiten mededinging starten is Hors concours (hc).
In handicap betekend dat er 2 rubrieken samen gevoegd worden. Mits door dezelfde jury beoordeeld.
Beetje minder kan ook wel. Ik zeg toch "ik denk" niet "ik ben er zeker van dat..."