Ruiter valt van paard in Renkum

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Ruiter valt van paard in Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-15 19:27

http://www.bokt.nl / http://www.gelderlander.nl

Afbeelding
Bron: wikimedia commons
Afgelopen weekend is een ruiter van zijn paard gevallen in Renkum. Dit gebeurde in het bosgebied rondom rij- en handelsstal Quadenoord.

Direct na het opstijgen ging het mis, het paard sloeg op hol en de 25 jarige ruiter vloog volgens ooggetuigen door de lucht voor hij ten val kwam. Door het op hol slaan van het paard raakten andere paarden in een nabijgelegen weiland in paniek. Omstanders schoten hierop te hulp om de paarden te kalmeren.

De ruiter is met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht, daar bleek dat hij een gebroken onderbeen op had gelopen door de val.

Anoniem

Re: Ruiter valt van paard in Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 19:29

Euhh...is dit nieuws?
Sneu voor degene die is gevallen en zijn been heeft gebroken hoor, maar als je elke val van een paard in het nieuws moet zetten >;)

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 19:30

Heel vervelend voor de ruiter. Maar... hoe enorm veel mensen breken niet iets na een val van een paard? Ook die worden vaak genoeg opgehaald door een ambulance. Imo geen voorpagina nieuws.
Sterkte voor de ruiter.

ByCJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 19:33

Niet echt nieuws inderdaad, heel lullig voor de ruiter hoor, maar niet echt schokkend. Ik dacht dat ik zou lezen dat hij met ernstig letsel naar het ziekenhuis gebracht werd ofzo (gelukkig niet).

JosjeDZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 19:37

Vreemde verslaggeving ook...

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-15 19:39

Ah foutje, het was de bedoeling dat dit op ON kwam te staan. Heb het per ongeluk op VN gezet. Sorry :)

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 19:41

Ik ben wel erger in het openbaar van paarden gevallen en nooit geen kopjes van mij in de krant. Eventjes zonder dollen, hoop wel dat de ruiter zich snel weer beter voelt en dat ze achterhalen waardoor het paard zo enorm in paniek geraakt is.