Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WendyBZ schreef:Moet je het bericht even lezen, dat is hij ook niet van plan
Citaat:"Ik denk dat ik de Triple Crown (het winnen door één paard van drie races, de Kentucky Derby, de Preakness Stakes en de Belmont Stakes voor driejarige volbloeden, red.) kan winnen.
pmarena schreef:Nouja, toch leuk dat hij het wil proberen. Misschien dat een frisse kijk op de zaken wel tot verbazingwekkende resultaten kan lijden en hij het voor elkaar krijgt om zijn paarden zo'n overwinning te laten behalen.
Hopelijk wordt het dierenwelzijn er niet onderschikt aan.....
Citaat:"Twenty-five years ago, ski racing equipment was archaic. I came in and said, 'Let's build shape skis' and a bunch of other changes, and the sport changed really dramatically and allowed me to be on the front end of it for a long time," he says.
"Twenty years ago horse racing was the same, but now it's in a perfect place where sport and technology can be put together. It's all invented already, but you just have to apply it in the right way."
Anoeska schreef:Wat zitten er toch een stelletje zeikerds op bokt. Er staat een vent op, die met veel enthousiasme en misschien nuttige ervaring in de topsport, iets moois wil gaan beginnen. Hij werkt samen met mensen uit de sport. Wie weet lukt het hem, wie weet niet. Maar waarom altijd meteen dat negatieve.