Paard en Koets breidt uit met één dag extra

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Paard en Koets breidt uit met één dag extra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 14:57

www.mensport.nl

Op 6, 7 en 8 november 2015 krijgt Paard & Koets, wereldwijd de enige grootschalige beurs die zich volledig richt op liefhebbers van de mensport, een vervolg. Het vernieuwde evenement dat na 2012 van de kalender verdween en zichtbaar in binnen en buitenland gemist werd werd begin 2014 overgenomen door Academy Events, waarmee het voortbestaan van het 32 jaar oude evenement werd gewaarborgd.

De succesvolle editie van 2014 werd door 11.500 menliefhebbers bezocht. Reden om er in 2015 nog een derde dag aan vast te plakken. Het Nationaal Hippisch Centrum is gebleken de ideale locatie te zijn. Om verder uit te kunnen breiden is het plan om dit jaar enkele tenten aan te bouwen, waarmee het evenement groeit naar zo’n 7.500 m2. Zo is er plek voor 120 stands (in plaats van 84 in 2014). Verder komen er een showpiste, een workshoppiste en een seminarzaal met tal van prominente gasten.

Zie eerder: [VN] Vernieuwde Paard & Koets overtreft alle verwachtingen

Cowgirl

Re: Paard en Koets breidt uit met één dag extra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 16:07

Ondanks dat het in 2014 erg krap en erg druk was heb ik een hele leuke dag gehad. Dat ze nu gaan uitbreiden is alleen maar TOPPIE. Ik ga het alvast in de agenda noteren want ik denk dat ik wel weer heen ga.