Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Suzanne F. schreef:Focussed schreef:De trein die de aanrijding met het paard had stond enge tijd stil ter hoogte van de Rendac aan de Almeloseweg.
Waren ze al wel dichtbij, dat scheelt weer.
Ik hoop dat ze de 3e snel vinden. Ik blijf het altijd raar vinden wat paarden op een spoor doen.... Met zijn 4-en nog wel.
. _sharonnn schreef:Je kan het hele treinverkeer daar toch niet voor platleggen?
Gezien de pony spoorloos is, zal ie daar waarschijnlijk niet in de buurt zijn.
amoj schreef:_sharonnn schreef:Je kan het hele treinverkeer daar toch niet voor platleggen?
Nee, voor zoiets blijkbaar niet. Maar als ook maar iemand schreeuwt dat het gaat sneeuwen terwijl er niets valt leggen ze wel voor jan l*l alles stil.
ik ben opgegroeid in een "trein familie".
hopelijk vinden ze de andere pony. Suzanne F. schreef:Toydoll schreef:Ja hekken he, die houden paarden/pony's bij lange na niet altijd tegen. Dat is ook de enige reden die ik kan verzinnen om paarden snachts op te sluiten op stal; tegen ontsnappingen.
Eens. Maar dan nog; waarom gaan die dieren precies op een spoor staan? Niet ergens op een grasveldje?
_sharonnn schreef:amoj schreef:
Je kan het hele treinverkeer daar toch niet voor platleggen?
Nee, voor zoiets blijkbaar niet. Maar als ook maar iemand schreeuwt dat het gaat sneeuwen terwijl er niets valt leggen ze wel voor jan l*l alles stil.
ik ben opgegroeid in een "trein familie".Amethyst_ schreef:Ik zat in de bewuste trein. Trein toeterde en tel later voelden we een hobbel waarna de trein direct remde. Had begrepen dat de pony rechtsvoor geraakt was maar nog wel leefde. Arm dier.
Hebben uiteindelijk een uur stil gestaan. Vond het onbegrip van sommige reizigers wel jammer.