Edward Gal zou met Glock’s Undercover N.O.P aan start komen tijdens de Wereldbekerwedstrijd van Jumping Amsterdam.
Echter, doordat Undercover een lichte koorts heeft opgelopen, zal Gal toch niet met de zwarte Ferro-zoon aan de start verschijnen., zo meldt Glock Horse Performance Centre op hun Facebook-pagina.
Ze verwachten dat de ruin zal snel weer fit zal zijn.
Seriously? Er is een paard van Edward niet ok en dan moet Totilas er weer bijgehaald worden? Is het nog steeds niet accepteerd dat Totilas niet meer bij Edward hoort? Undercover is ook een toppaard en het is balen dat hij niet kan schitteren.
Volgensmij doelt Lizzyy erop dat als er een bericht over Totilas verschijnt dat er wat is waardoor die niet kan starten iedereen roep onzin, plankenkoort en die zien we nooit meer terug! Terwijl Edward al afmeldde voor een grote wedstrijd de WEG en nu weer en dan zegt iedereen jammer en beterschap!
Maar dat gaat over de combi Rath-Totilas en ik zie niet in wat dat te maken heeft met Gal-Undercover. Gal heeft nooit Totilas om zulke redenen teruggetrokken. Rath daarentegen lijkt Totilas al terug te trekken als hij een keer met zijn staart zwiepte. Maar dat is heel wat anders dan waar dit nieuwsbericht over gaat dus dat is direct ook het enige wat ik daar over te melden heb
vilheide
Geplaatst: 30-01-15 23:14
Robin_S schreef:
vilheide schreef:
waarom moet Totilas nu weer genoemd worden??
Waarom zo fel reageren?
Ik reageer niet fel hoor, alleen verbaast omdat de naam Totilas weer genoemd moet worden.