Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chamion schreef:RoundUp wordt nog steeds verkocht hier in NL (ik heb namelijk gisteren nog een fles gekocht) maar het is niet langer hetzelfde spul als vroeger.
Laat die Machiels leermeester worden voor het leerproject. Hij lekker aan het werk en kan nieuwe mensen een "oud" maar waardevol beroep leren.
LadyKantje schreef:Roundup is voor zover ik weet een verboden middel geworden. Dus dat ze dat willen gebruiken kan ik me niet voorstellen. Daarnaast vind ik het erg zonde. Er is een reden dat men dit doet met paarden, die slopen de boel minder dan machines en daarnaast hebben ze weinig geluid dus jagen ze minder wild weg als ze aan het werk zijn.
Zo jammer dit.
jwvdst schreef:LadyKantje schreef:Roundup is voor zover ik weet een verboden middel geworden. Dus dat ze dat willen gebruiken kan ik me niet voorstellen. Daarnaast vind ik het erg zonde. Er is een reden dat men dit doet met paarden, die slopen de boel minder dan machines en daarnaast hebben ze weinig geluid dus jagen ze minder wild weg als ze aan het werk zijn.
Zo jammer dit.
roundup is voor de particulier verboden
voor agrarische toepassingen is het nog gewoon verkrijgbaar