Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Caesar schreef:Omdat het goedkoper is om 20 jaar lang 15 euro per jaar te betalen aan lidmaatschap en daarna je paard met pensioen te sturen op die leeftijd dan op dat moment nog volle bak stalling te betalen
Ik vraag me af hoe dat precies zit want bijna niemand heeft een paard zolang in bezit, of zou het gewoon op aantal jaren donateursschap gaan icm leeftijd?
Maarja... Vanuit mijn oogpunt moeten ze vooral manegepony's voorrang geven etc. Pony's en paarden die met een economisch doel gehouden worden en het werk niet meer aankunnen. Want deze pony's krijgen vaak geen fijn pensioen. Maar nu zijn het ook particulieren die ervan profiteren (in mijn ogen is het profiteren, iemand die graag een pony wil en hem vervolgens heel makkelijk kan "dumpen" als ie oud is..)Caesar schreef:Ik vraag me af hoe dat precies zit want bijna niemand heeft een paard zolang in bezit, of zou het gewoon op aantal jaren donateursschap gaan icm leeftijd?

Caesar schreef:Omdat het goedkoper is om 20 jaar lang 15 euro per jaar te betalen aan lidmaatschap en daarna je paard met pensioen te sturen op die leeftijd dan op dat moment nog volle bak stalling te betalen
Ik vraag me af hoe dat precies zit want bijna niemand heeft een paard zolang in bezit, of zou het gewoon op aantal jaren donateursschap gaan icm leeftijd?
Chiave schreef:Maar... Waarom geeft men zijn of haar veulen nu al op?