Samenstelling commissie KWPN Paard van het Jaar gewijzigd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Samenstelling commissie KWPN Paard van het Jaar gewijzigd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-15 13:16

www.kwpn.nl

Afbeelding
Een van de genomineerden: Arlando. Foto: www.le-fotografie.nl

Direct na de bekendmaking van de genomineerde paarden voor de verkiezing KWPN Paard van het Jaar 2014 maakte de heer Henk Rottinghuis, sinds afgelopen jaar voorzitter van de commissie Paard van het Jaar, bekend zich dit jaar terug te trekken als commissielid. Het feit dat één van de genomineerde paarden in het bezit is van het Springpaarden Fonds Nederland, waar Rottinghuis de functie van voorzitter van de raad van commissarissen bekleedt, heeft hem dit doen besluiten. Voorzitter van het Algemeen Bestuur van het KWPN, de heer Siem Korver, zal hem dit jaar vervangen.

Net als voorgaande jaren kon het publiek haar voorkeur uitspreken over wie KWPN Paard van het Jaar gaat worden. In totaal zijn er vijf stemmen te vergeven. Het publiek heeft inmiddels via internet en IDS haar keuze al gemaakt, die telt voor twee stemmen mee. De overige drie stemmen worden ingevuld door de leden van de commissie die dit jaar dus bestaat uit Siem Korver, Algemeen Bestuurslid Jan Janssen en KWPN inspecteur Ine van Deurzen.

Tijdens de KWPN Hengstenkeuring Powered by Massey Ferguson zal bekend gemaakt worden wie Valegro opvolgt als KWPN Paard van het Jaar 2013.

Milty

Re: Samenstelling commissie KWPN Paard van het Jaar gewijzigd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 13:24

De avond dat Valegro zijn prijs kreeg en verkozen werd tot KWPN paard van het jaar zal ik nooit meer vergeten!
Ik als enorme fan van Carl, Charlotte en Valegro heb ze constant van inrijden, naar de bak, naar het afkoelen gevolgd. Heb de clinic gezien, en toen Valegro zijn prijs in ontvangst had genomen ben ik terug naar die in/uitrij bak gegaan. Daar stond ik te kijken naar hoe Valegro aan het afkoelen was, en wat een prachtig paard het was.
Op een gegeven moment stopte Charlotte, pakte de rozet en kwam recht op mij af. Toen gaf ze de rozet aan mij, over de bakrand. Dat moment zal ik nooit vergeten, en dat laat maar weer zien hoe geweldig Charlotte naar haar fans is.

Als ik zou mogen kiezen dan zou het zonder twijfel weer Valegro worden! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 12:26

Milty wat een bijzondere ervaring :j .
Ik ben benieuwd wie het dit jaar gaat worden.

Publiekslieveling blijkt Alexandro P te zijn meende ik (tenminste ik begreep dat hij bovenaan stond).

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 18:46

OsMo schreef:
Milty wat een bijzondere ervaring :j .
Ik ben benieuwd wie het dit jaar gaat worden.

Publiekslieveling blijkt Alexandro P te zijn meende ik (tenminste ik begreep dat hij bovenaan stond).

Ja inderdaad, was super gaaf. Hij hangt samen met hun handtekeningen in mijn kamer :)

Ik zal hem eens opzoeken

Edit: so hee, die is ook mooi
Maar ik ben en blijf toch team Valegro ;) <3