Ierse springruiter ziet zeven van zijn paarden vertrekken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Ierse springruiter ziet zeven van zijn paarden vertrekken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-15 19:56

http://www.bokt.nl / http://www.horsetalk.co.nz

Afbeelding
Cameron Hanley en Antello Z. Foto: Wikimedia Commons

De Ierse springruiter Cameron Hanley ziet zeven van zijn toppaarden vertrekken. De paarden zijn in eigendom van zijn sponsor EuroAsia en zullen voortaan gereden worden door Pius Schwizer.

Hanley zegt dat hij blij is geweest met de steun van EuroAsia in de afgelopen twee jaar. "Ik heb de kans gekregen om fantastische paarden te mogen rijden. Na een lange periode van blessure hielp EuroAsia mij terug naar het hoogste niveau in de sport. Ik zal hen hier altijd dankbaar voor zijn."

De Ier zegt dat hij een gebroken hart heeft nu de paarden naar een andere ruiter vertrekken. "Als een ruiter die altijd een hechte band had met zijn paarden is het moeilijk om ze los te laten, maar het is een onderdeel van het leven en de sport. Ik hoop dat de paarden veel succes krijgen in de toekomst."

EroAsia zegt dat de stallen van de Zwitserse Pius Schwizer dichterbij de locatie van de eigenaren van de paarden zijn, en dat de jonge Zwitserse amazone Morgane Dassio ook onderdeel zal worden van hun team. Ze bedanken Hanley voor zijn successen en wensen hem het beste voor de toekomst.

De paarden die van stal zullen verhuizen zijn Antello Z, Amira, Dundee v.d. Dwerse Hagen, Cas II, Caretina de Joter en Newton du Haut Bois.

Ketaki

Re: Ierse springruiter ziet zeven van zijn paarden vertrekken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 20:07

hopelijk heeft hij gauw weer nieuwe toppers om te rijden.

jansje73

Re: Ierse springruiter ziet zeven van zijn paarden vertrekken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 21:07

Jeetje in een keer 7 paarden dat is veel. Hopen dat de ruiter snel weer goede paarden kan rijden.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 00:26

jansje73 schreef:
Jeetje in een keer 7 paarden dat is veel. Hopen dat de ruiter snel weer goede paarden kan rijden.

dat is niet zo raar.
Al die 7 paarden zijn van 1 eigenaar,
en die wil ze onder een andere ruiter laten uitbrengen.
Wel hoop ik idd dat ie snel weer toppaarden onder zijn kont heeft :j :j

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 08:14

Lijkt me best moeilijk in dit vak.
Niet alleen zorgen dat je een goed paard onder je kont mág hebben, maar ook nog eens behouden.
Uiteraard bouw je een band op met zo een dier waar je dag en nacht mee bezig bent.

Zonder goede sponsors ben je nergens.