De NR steekt veel tijd in de achtergrondartikelen op Bokt Nieuws. Door de voortdurende aanvoer van nieuwsberichten op VN belanden ze echter al snel op de tweede pagina en worden ze onvindbaar of niet meer gelezen. Een aantal artikelen hebben we inmiddels op AG geplaatst. De nieuwe achtergrondartikelen (met tag) zullen voorlopig vooralsnog gewoon op VN geplaatst worden. Na een aantal dagen zullen ze niet meer op de voorpagina te zien zijn; op dat moment zijn ze verplaatst naar AG, waar ze gemakkelijker teruggevonden kunnen worden. We hopen dat jullie veel leesplezier zullen hebben!
Ik snap het verschil niet... Is AG dan meer educatief?
(Hoort dit topic niet op FZ trouwens?)
imd
Geplaatst: 15-01-15 11:05
Ik vermoed dat je t kunt vergelijken met de kort-nieuws berichtjes in de zijlijn van de krant en de verdiepte artikelen verderop of in de bijlage. Niet zo zeer educatief maar meer verdiepend, uitgebreider. Denk ik
Leuk iig, ik houd zelf wel van de verdiepingsartikelen, zal het forum even aan m'n favorieten toevoegen
Edit: ik hoop iig dat het zoiets wordt. Wat er nu staat lijkt idd meer educatief/geschiedenis..
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-15 11:10
Inderdaad imd, we proberen uitgebreider en / of verdiepend in te gaan op onderwerpen waar minder of versnipperd informatie over te vinden is op internet of bladen.