Nieuwe sponsor voor WK kampioen vierspannen Boyd Exell

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Nieuwe sponsor voor WK kampioen vierspannen Boyd Exell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-15 10:56

www.mensport.nl / http://www.bokt.nl

Afbeelding
Foto: Wikimedia Commons

In de persconferentie van Jumping Indoor Mechelen, op 30 december 2014, werd bekend gemaakt dat de Willy Naessens Group meervoudig wereldkampioen vierspannen Boyd Exell, sponsort. Naessens was lange tijd de sponsor van de Belgische vierspanrijder Gert Schrijvers maar Schrijvers besloot na de wereldruiterspelen in september 2014 met de vierspansport te stoppen.

De sponsoring heeft uiteraard een zakelijk belang. Industrieel en zelf gedreven menner Willy Naessens: "Gedurende vijftien jaar hebben wij Gert Schrijvers en Jef Aerts gesteund, maar Gert heeft eind september beslist om te stoppen met de sport. Wij wilden als Willy Naessens Group onze sponsoring in de mensport verder zetten en dachten direct aan een wereldkampioen in de vierspansport. Als meerwaarde komt het ons bijzonder goed uit dat Boyd Exell nu in Valkenswaard woont. Naast België en Frankrijk willen wij ook in Nederland ons bedrijf, dat per 1 januari een kantoorfiliaal in Drunen heeft, in de kijker plaatsen."

Exell vertelde tijdens de persconferentie: "Voor mij is dit een luxe aanbod dat ik nooit eerder beleefde. Meestal moeten menners zelf op pad om sponsors te zoeken. Vanaf vandaag wijzigen wij onze outfit en dragen deze avond tijdens de Wereldbeker in Mechelen het Willy Naessens logo. Ook wordt de belettering op de rijtuigen en vrachtwagens vervangen door de Willy Naessens kleuren. De samenwerking met mijn andere sponsors blijft behouden; ik blijf de paarden van mijn Hongaarse sponsor rijden en krijg ook het voormalig span van Gert Schrijvers ter beschikking. Ter promotie van het bedrijf zal ik regelmatig in Frankrijk, Nederland en België deelnemen aan shows en wedstrijden. Mijn deelname aan het Belgisch Kampioenschap in Elsegem staat al genoteerd in mijn agenda."

Vorig jaar nam Willy Naessens voor de tweede maal de organisatie van het Vlaams kampioenschap (20 en 21 september) voor zijn rekening. Dat was op zijn thuisbasis, de Strohoeve in Elsegem waar Naessens door veel randactiviteiten een zo groot mogelijk publiek trachtte aan te trekken. Op de zondag werden er zo'n vijfduizend mensen geteld.
Op 18 en 19 september 2015 worden de Belgische kampioenschappen mennen op de Strohoeve gereden. Naar verluidt streeft Naessens naar evenveel, of misschien zelfs meer, randactiviteiten. Publiekstrekker zal ongetwijfeld vierspanrijder Boyd Exell zijn. Uiteraard kan Exell dan niet meedingen naar een kampioenstitel, wél naar een plaatsing in het algemeen klassement.

Zie eerder: [VN] Belgische menner Gert Schrijvers stopt

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 11:09