Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij heeft wel een aardig stuk gerend als hij richting Lage Vuursche is gegaan... NatasjavE schreef:Zal wel ergens van de jachthuislaan komen dat dier.
Er staan er daar genoeg 24/7 buiten en er word veel geknalt.
Niet van de Willemshoeve overigens,..bij ons staan ze met oud en nieuw allemaal binnen,
. Ook die straat klopt niet, maar dat terzijde.Cryssie schreef:NatasjavE schreef:Zal wel ergens van de jachthuislaan komen dat dier.
Er staan er daar genoeg 24/7 buiten en er word veel geknalt.
Niet van de Willemshoeve overigens,..bij ons staan ze met oud en nieuw allemaal binnen,
Er staat Laanstraat en niet Jachthuislaan. Ook die straat klopt niet, maar dat terzijde.
Ik heb gehoord, dat het paard al weer terecht is. Hoe het nu met het paard gaat weet ik niet.
NatasjavE schreef:Aha,..ok. Vandaar.
Het nadeel met oud en nieuw....prima als je je paard 24/7 op de wei wil hebben maar neem met oud en nieuw maatregelen.(ga er desnoods bij staan als eigenaar als je geen stal hebt.)
Elk paard reageert anders. NatasjavE schreef:Aha,..ok. Vandaar.
Het nadeel met oud en nieuw....prima als je je paard 24/7 op de wei wil hebben maar neem met oud en nieuw maatregelen.(ga er desnoods bij staan als eigenaar als je geen stal hebt.)

NatasjavE schreef:Ik zeg ook niet dat je paard perse op stal moet. Maar zorg dan dat als je paard bij zo'n wijk staat dat je erbij bent tijdens het vuurwerk.
Jessix schreef:Of ze nou buiten lopen of op stal, ik laat ze nooit alleen met oud & nieuw. Ik heb ze aan huis, maar ergens in een weiland zonder zicht van iemand die er daarvoor vertrouw zou ik niet willen. Het blijven toch vluchtdieren en mensen kunnen ook (uit onwetendheid) rare dingen doen.
NatasjavE schreef:Jessix schreef:Of ze nou buiten lopen of op stal, ik laat ze nooit alleen met oud & nieuw. Ik heb ze aan huis, maar ergens in een weiland zonder zicht van iemand die er daarvoor vertrouw zou ik niet willen. Het blijven toch vluchtdieren en mensen kunnen ook (uit onwetendheid) rare dingen doen.
Exact,...er hoeft maar een vuurpijl de verkeerde kant op te vliegen.