Paarden nemen deel aan New Years’s Day Parade Londen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Paarden nemen deel aan New Years’s Day Parade Londen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-14 13:17

http://www.bokt.nl / http://www.horseandhound.co.uk

Tijdens de New Year’s Day Parade in Londen zullen er 75 paarden meelopen in de stoet.

‘All the Queen’s Horses’ hebben er voor gezorgd dat paarden en koetsen, amazones in dameszadel, en Iberische paardenteams trots door de hoofdstad zullen lopen. ‘All the Queen’s Horses’ is opgericht in 2012 als gevolg van de Olympische Spelen in Londen in 2012.

Naast paarden zullen er meer dan 8.500 artiesten uit twintig verschillende landen meelopen in de parade. Zo zullen er jongleurs, cheerleaders, acrobaten, clowns en fanfarebands aanwezig zijn.

Londen’s New Year’s Day Parade is populair en trekt veel mensen in de straten van Londen. Ook op tv zal de parade te zien zijn voor een wereldwijd publiek van bijna 300 miljoen.

De ruiters die meerijden in de parade zijn speciaal uitgenodigd en komen uit heel het Verenigd Koninkrijk. Het is een zeer gevarieerde groep met leeftijden van zes jaar tot 70 jaar. Allen zullen helpen om het gebruik van paarden en de paardensport te demonstreren.

De parade heeft elk jaar een thema en dit jaar zal dit ‘London Moving’ zijn. Eerdere thema’s waren Swinging Sixties, Hats Off To London en The Queen’s Diamond Jubilee. “Zoals altijd kijken we uit naar de parade dit jaar en we hebben fantastische outfits om het thema van dit jaar te vieren”, vertelt Caroline Marsh, organisator van het evenement.

Het paardengedeelte van de parade zal starten om 11.45 uur en vertrekt van Piccadilly Circus. Het volgt de route via Waterloo Place en Trafalgar Square Whitehall, Parliament Square-Horse Guards en eindigt bij Buckingham Palace.

Engelse tv-zenders als BBC en CNN zullen aandacht besteden aan de parade op 1 januari 2015.

Lolacabana

Re: Paarden nemen deel aan New Years’s Day Parade Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 17:33

Als ik dan nog wakker ben ga ik vast wel even kjjken :)
Zometeen eerst naar the Londen eye om vuurwerk te gaan kijken vanavond :D

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 19:16

Ik heb ze voorbij zien komen vanmiddag. :D

Lolacabana

Re: Paarden nemen deel aan New Years’s Day Parade Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 22:47

Ik lag nog in bed :+
Wel wat foto's voorbij zien komen :)