Kampen: vrouw gewond na val van paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Kampen: vrouw gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-14 11:50

http://www.bokt.nl / http://www.tubantia.nl

Maandagmiddag is een vrouw gewond geraakt aan haar rug op een manege in Kampen.

Volgens ooggetuigen maakte het paard ineens een sprong. De vrouw viel hierdoor van het paard af en kwam op de rand van de rijbak terecht. De 44 jarige amazone raakte bewusteloos. Er werd een traumahelikopter opgeroepen, maar de vrouw is uiteindelijk met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

Het is onbekend hoe de toestand van de vrouw is.

Anoniem

Re: Kampen: vrouw gewond na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 11:51

Och dat zijn altijd van die ongelukkige vallen. Hoop dat het meevalt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 12:01

Het is ook altijd mijn nachtmerrie om niet aan de 'binnenkant' van je paard terecht te komen als je valt in de bak.
Ik hoop dat de vrouw snel weer beter is!

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 12:08

Hopelijk valt de schade mee en knapt ze snel weer op. Zo naar om er op die manier naast te liggen. En dan ook nog eens net voor de feestdagen.

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 12:55

Wat een nare pech!
Hoop dat de vrouw niks ernstigs heeft en snel kan herstellen.

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 15:40

Omheiningen zijn soms juist de oorzaak van een ongeluk.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 16:23

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 16:26

Wat ik hoorde was dat twee paarden op elkaar botsten en dat beide amazones eraf vielen. Ook dat het zou gaan om een instructrice.

Hoe het verhaal ook is, ik hoop dat ze er snel weer bovenop is.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 17:41

Even een toevoeging, het blijkt te gaan om een kennis van mij. Ze ligt nog in het ziekenhuis met een hersenkneuzing. Dit schreef haar familie op haar facebook.

Iemcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 18:31

klopt wat Aranel schrijft en we hopen gauw dat ze weer hersteld en bij haar familie is.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 18:49

Veel sterkte aranel! Hopelijk valt het enigszins mee!!

Alani

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 20:03

volgens haar familie is het ongeluk gebeurd als gevolg van een defect aan het bit. Het gaat nu redelijk met haar. Wat dat redelijk echt betekent...... Hopelijk herstelt ze goed.

YvonRondo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 22:35

Jeetje, hier schrik ik van. Ik heb namelijk maandagmiddag op dezelfde manege nog gereden. Toen ik er was is er niks gebeurd, dan moet dat erna gebeurd zijn. Als het inderdaad om een instructrice gaat weet ik wie het is... Ze zadelde echt naast mij op toen ik weg ging... Ik heb er wel eens les van gehad. Verschrikkelijk zeg! :(

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 22:51

IJslander14 schreef:
Jeetje, hier schrik ik van. Ik heb namelijk maandagmiddag op dezelfde manege nog gereden. Toen ik er was is er niks gebeurd, dan moet dat erna gebeurd zijn. Als het inderdaad om een instructrice gaat weet ik wie het is... Ze zadelde echt naast mij op toen ik weg ging... Ik heb er wel eens les van gehad. Verschrikkelijk zeg! :(

De instructrice was gelukkig ongedeerd ! De andere amazone is gewoon heel vervelend terecht gekomen.. Zo zie je maar weer, zelfs de besten kunnen het overkomen. Gelukkig droeg de amazone een cap, anders was het veel erger afgelopen. Ik hoop zo dat ze snel weer hersteld !

YvonRondo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 08:32

Bopje schreef:
IJslander14 schreef:

De instructrice was gelukkig ongedeerd ! De andere amazone is gewoon heel vervelend terecht gekomen.. Zo zie je maar weer, zelfs de besten kunnen het overkomen. Gelukkig droeg de amazone een cap, anders was het veel erger afgelopen. Ik hoop zo dat ze snel weer hersteld !

Dat maakt het natuurlijk niet minder erg... Hoop op een spoedig herstel voor haar!

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 10:38

Dit is mijn tante, inderdaad een hersenkneuzing en het bit was kapot gegaan. :( hoop ook op een spoedig herstel