Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mrie schreef:Dit scenario denk ik al een tijd aan eigenlijk sinds wij zonder enig letsel met een aanspanning over de kop gegaan zijn in het bos. Telefoons hebben we bij ons, maar hoe leg je uit waar je bent als je niet meer mobiel bent?
Bij de vijfde boom links...???
Wij rijden in de Drunense Duinen, niet bepaald een klein gebiedje
Dribbel schreef:mrie schreef:Dit scenario denk ik al een tijd aan eigenlijk sinds wij zonder enig letsel met een aanspanning over de kop gegaan zijn in het bos. Telefoons hebben we bij ons, maar hoe leg je uit waar je bent als je niet meer mobiel bent?
Je zou eigenlijk een sort GPS tracker moeten hebben. Kan in principe volgens mij wel via de GPS op een smartphone, maar dan moeten hulpdiensten natuurlijk de mogelijkheid hebben om dit snel na te gaan.
mrie schreef:Dit scenario denk ik al een tijd aan eigenlijk sinds wij zonder enig letsel met een aanspanning over de kop gegaan zijn in het bos. Telefoons hebben we bij ons, maar hoe leg je uit waar je bent als je niet meer mobiel bent?
sandyjorgen schreef:mrie schreef:Dit scenario denk ik al een tijd aan eigenlijk sinds wij zonder enig letsel met een aanspanning over de kop gegaan zijn in het bos. Telefoons hebben we bij ons, maar hoe leg je uit waar je bent als je niet meer mobiel bent?
zet t nummer van de boswachter in je telefoon! die weet ongeveer de 5e boom wel te vinden