Tijdens het maken van de trouwfoto's van Lauren Mahaffey ging het mis. Nog voordat er maar een foto was gemaakt ging het paard er vandoor en viel de vrouw er vanaf. De vrouw was ongedeerd.
De fotoshoot vond plaats voor de trouwceremonie. Mahaffey wilde samen met een paard poseren op Myrtle Beach in Californië maar het paard dacht daar anders over. De trouwfotograaf heeft deze maand de foto's online geplaatst.
De fotograaf heeft het over "één van de gekste dingen die ik ooit heb meegemaakt tijdens een fotoshoot." Zijn klant wilde graag een foto bovenop een paard, maar de fotograaf zelf was hier niet blij mee omdat grote dieren onvoorspelbaar zijn. Toch stemde hij in met de foto zoals de vrouw het wilde. Wat volgde had niemand verwacht. De vrouw hield er alleen wat blauwe plekken aan over en een goed verhaal om te vertellen tijdens het trouwfeest.
Iedereen is zo druk met die jurk dat ze helemaal het paard vergeten!
Qimm
Geplaatst: 20-12-14 14:17
En daarom heb ik de foto's met paard op een andere dag gemaakt
Gelukkig dat ze er goed vanaf is gekomen. Je zult maar door moeten naar de SEH....
emily68
Geplaatst: 20-12-14 14:19
Je ziet al dat dat paard het niet vertrouwt als ze opstapt, maar degene die er naast staat let meer op de bruid als op het paard.
7ofhearts
Geplaatst: 20-12-14 14:21
Ik moet hier altijd wel zo vreselijk om lachen.......al hoewel het erg fijn is dat er niks ernstigs gebeurt is. Maar ik snap het niet. Dit paard moet al zó veel signalen hebben afgegeven dat het er niet mee eens is vóór hij dat wel even héél erg duidelijk maakt. Wat zijn mensen dan eigenlijk gewoon dóm om dat niet te zien.
Vulina
Geplaatst: 20-12-14 14:22
Paardje wordt ook niet echt handig vastgehouden.. Jammer zeg, mooie locatie daar!