Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
troi schreef:Ze vergeten wel te vermelden dat in humane onderzoeken ook veel negatieve resultaten worden gevonden, namelijk dat glucosamine geen effect heeft op artrose en ook niet op de pijn ten gevolge van artrose..
superpony schreef:Ik heb gewoon die van Kruidvat aan mn hond gegeven en het resultaat is zo goed, daar kun je gewoon niet omheen.
Ik las op fb ook een onderzoek van een merk dat alleen dure glucosamine werkt. Tja, dat zou ik ook zeggen.
Wij verwachtte helemaal niks meer, dus vandaar zo een potje meegenomen. Het werkte ook veel sneller dan verwacht. Ook de dierenarts was wederom verbaasd hoe onze hond het weer deed.
gohya schreef:superpony schreef:Ik heb gewoon die van Kruidvat aan mn hond gegeven en het resultaat is zo goed, daar kun je gewoon niet omheen.
Ik las op fb ook een onderzoek van een merk dat alleen dure glucosamine werkt. Tja, dat zou ik ook zeggen.
Wij verwachtte helemaal niks meer, dus vandaar zo een potje meegenomen. Het werkte ook veel sneller dan verwacht. Ook de dierenarts was wederom verbaasd hoe onze hond het weer deed.
Er zal ook wel een verschil zitten in het stadium van de artrose.In een ver gevorderd stadium zullen de goedkopere tabletten niet werken denk ik.Bij de duurdere tabletten zitten n.l. ook meerdere suplimenten in dan alleen maar Glucosamine.