Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RaafSmits schreef:Ik vind het klasse van de brandweer.
Zeker die laatste foto straalt zo een rust uit, zowel bij de brandweermannen als bij het paard.
Zo wie zo komt de dierenarts het dier nog nakijken op verwondingen, dat stáát al in het artikel.
Ik denk dus dat deze eigenaar echt wel weet weet waar hij of zij mee bezig is.
Als het echt beter is om het paard te laten gaan i.v.m. herhaling zal de dierenarts dit écht wel met de eigenaar gaan bespreken lijkt me.
Maar wat mij betreft, voor als nog respect voor alle betrokkenen.
proudmama schreef:28 jaar oudIs het dan geen tijd om meteen de DA te laten komen ? En geen brandweer wagen om het dier verder te laten lijden? Morgen ligt hij weer.
Dit noem ik geen dierenliefde , maar egoïsme , sorry !
proudmama schreef:28 jaar oudIs het dan geen tijd om meteen de DA te laten komen ? En geen brandweer wagen om het dier verder te laten lijden? Morgen ligt hij weer.

nine1987 schreef:Gini schreef:Je weet niet of dit een eenmalig of structureel probleem is. Ik mag hopen dat je je paard niet al laat hemelen als die eens 1 keertje niet makkelijk recht geraakt op een zeer gladde ondergrond.
Waar haal jij die gladde ondergrond vandaan dan?

nine1987 schreef:Ik totaal niet.. Been there, done that..
Maargoed.. We zullen het meemaken..