Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
itsmi schreef:Mijn paard is 's ochtends het fijnst te rijden, maar ik kan geen vast ritme opbouwen omdat ik onregelmatige werktijden heb. Dus als ik vroeg-laat heb, rijd ik 's avonds en de dag erna 's ochtends, ik merk wel dat hij dan minder fijn loopt als dat ik 2x achter elkaar de ochtend zou rijden.. ik geloof inderdaad dat het wel invloed heeft. Leuke studie!
Duhelo schreef:itsmi schreef:Mijn paard is 's ochtends het fijnst te rijden, maar ik kan geen vast ritme opbouwen omdat ik onregelmatige werktijden heb. Dus als ik vroeg-laat heb, rijd ik 's avonds en de dag erna 's ochtends, ik merk wel dat hij dan minder fijn loopt als dat ik 2x achter elkaar de ochtend zou rijden.. ik geloof inderdaad dat het wel invloed heeft. Leuke studie!
Heeft dat te maken met het feit sat je de ene dag savonds en de andere sochtendq traint, dus het verschillend tijdstip, of dat er tussen de trainingen geen tijd genoeg zit?
Hoe reageert hij als je bv maandagavond traint, en woensdag morgen, merk je dan ook verschil?
Ikzelf merk geen verschil tussen het tijdstip, maar paard loopt idd niet fijn als ik vanavond train,en er dan morgenvroeg weer opkruip. Maar ze loopt ook niet fijn als ik morgenochtendtrain,en er savonds nog eens opkruip.( de eerste training altijd wel,de tweede niet)
In haar ogen moet er blijkbaar min 20 uur ertussen zitten