Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MariekeS_ schreef:Echt zo sneu en idioot ook...wat hij zelf zei op HvN: geen enkele andere ruiter heeft baat bij mijn zadels omdat ze er niet in kunnen zitten...
Ik hoop echt voor hem dat ze toch weer terecht komen
proudmama schreef:Gestolen zadels verhuizen meteen naar het buitenland , dus of men er op kan zitten of niet, die zie je niet meer terug.
Triest hoor ! Veel sterkte Gert !
bigone schreef:Met al die diefstallen in heel Nederland en vooral langs de grenzen, laten ze de grenzen maar weer dichtgooien en strenge controles uit gaan oefenen. Zitmaaiers, tractoren,auto's, zadels, alles kan zo de grens over. Wat mij betreft gooien we de grenzen weer dicht.
bigone schreef:Met al die diefstallen in heel Nederland en vooral langs de grenzen, laten ze de grenzen maar weer dichtgooien en strenge controles uit gaan oefenen. Zitmaaiers, tractoren,auto's, zadels, alles kan zo de grens over. Wat mij betreft gooien we de grenzen weer dicht.