VS: Dronken man breekt in en laat vijf politiepaarden los

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

VS: Dronken man breekt in en laat vijf politiepaarden los

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-14 11:57

http://www.bokt.nl

In Portland, Amerika zijn maandagavond vijf politiepaarden losgelaten. Het inbraakalarm van het gebouw ging af. Toen de opgeroepen agenten bij de stallen aankwamen, zagen zij dat vijf paarden niet in hun stallen stonden. Drie andere paarden stonden nog wel op stal.

Enkele paarden liepen op straat, andere waren richting de nabij geleden treinspoor gelopen. Omstanders wisten de paarden bij elkaar te drijven. Alle paarden zijn, op enkele kleine verwondingen na, ongedeerd.

De verdachte is de 24-jarige Bradly M.. Hij werd vrijwel direct na het voorval gearresteerd en werd de volgende dag voorgeleid. Tijdens de arrestatie had hij een politiebadge van een van de paarden bij zich. Volgens de politie was hij dronken.

Tijdens de zitting op dinsdag heeft Bradly zijn excuses aangeboden. Hij heeft toegegeven dat hij heeft ingebroken in de stallen en dat hij op dat moment dronken was. Bradly wordt beschuldigd van inbraak en vijfmaal dierenmishandeling. “Ik heb een black out gehad. Ik ben uit de kroeg gekomen, in een bus gestapt en ik weet nog dat ik bij een halte uit de bus ben gestapt, om daar een andere bus te pakken.” Tegenover deze bushalte liggen de stallen van de politie. “Ik heb geen idee waarom dat gebouw mijn aandacht trok. Maar blijkbaar heb ik een brandblusser gepakt en heb ik een raam ingeslagen. Ik ben door het raam geklommen en heb de paarden uit hun stallen gelaten. Ik weet weinig meer van de inbraak of dat ik ze heb los gelaten. Ik weet dat ik paarden heb gezien en dat ik ze heb geaaid.”

Toen de politie ter plaatse kwam maakte Bradly zich uit de voeten, hij verstopte zich achter een nabijgelegen gebouw. De politie had Bradly, met behulp van de omwonenden, al snel te pakken. “Ik was weer snel bij zinnen toen ik gearresteerd was. Het is van mij ontzettend dom geweest om een kroeg binnen te stappen. Ik heb al jaren een alcoholverslaving.”, aldus Bradly. De man ziet deze arrestatie echter als een keerpunt in zijn leven. “Ik heb eerder hulp proberen te zoeken, maar nu moet ik er echt voor gaan. Deze arrestatie is het gevolg van een aantal slechte beslissingen, genomen in een dronken bui.”

De volgende zitting is op 9 december ingepland.

Video

Video 2

_Dracarys

Re: VS: Dronken man breekt in en laat vijf politiepaarden los

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 12:33

Wat bezielt zo iemand... Klote alcohol

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 14:52

Gelukkig zijn de paarden er goed van af gekomen. Ik hoop dat deze man dan nu echt hulp gaat zoeken, nu hij inziet dat hij onder invloed rare en gevaarlijke dingen doet.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 16:13

Tessa_93 schreef:
Wat bezielt zo iemand... Klote alcohol

Dit dus.. Paarden waren naar het spoor gelopen.

BOEM en het is klaar :(

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 17:37

Meneer is er nog héél goed vanaf gekomen.
In de US zijn ze normaliter niet zo flauw als het om hun bezittingen of hun dierbare gaat.

Rare actie voor iemand die eigenlijk bang is voor paarden.

Weilanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 21:43

aandachtsgeil? :o

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 08:23

RaafSmits schreef:
Meneer is er nog héél goed vanaf gekomen.
In de US zijn ze normaliter niet zo flauw als het om hun bezittingen of hun dierbare gaat.

Rare actie voor iemand die eigenlijk bang is voor paarden.

Hoe kom je er bij dat hij bang is voor paarden?

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 08:24

wat een idioot

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 08:30

Daar worden ze met enkel vrijlaten al opgepakt wegens dierenmishandeling.. Hier moet er meerdere malen weet ik veel wat gebeuren en dan nog worden ze vrijgesproken..
Al zou t hier mss ook anders zijn als t om politiepaarden ging.. rare wereld

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 08:33

Hihi ben net all the pretty horses aan het lezen en daar gebeurt zo ongeveer hetzelfde behalve dan dat de paarden naar de woestijn worden gedreven en dat de inbreker niet dronken is :D
Misschien heeft hij het ook wel gelezen.