Voor een interview met Horse and Hound vertelden Carl Hester en Charlotte Dujardin waar ze ruzie over maken, wie er de slordigste is en wie er altijd te laat is.
Waar maken jullie ruzie om? Charlotte: Wij debatteren over alles: over wie gelijk heeft en wie niet. En Carl moet altijd het laatste woord hebben. Als ik Carl iets vertel heeft hij altijd wel een antwoord of een excuus. Ik ga een trui kopen met "Excuse.com" op de achterkant. Carl: Ik geef geen antwoord op deze vraag om mijn punt te maken. Charlotte: Dat komt omdat ik gewoon gelijk heb.
Wie is de slordigste? Charlotte: Carl! Hij kleedt zich altijd om in zijn vrachtwagen en laat zijn kleren overal slingeren... Carl: Dat komt omdat het mijn vrachtwagen is. Charlotte: ... en dan komt hij van het paard en laat hij z'n rijkleding weer overal liggen... Carl: Dat komt omdat het mijn paard is. Charlotte: ... en ik ben degene met een schoonmaak tic, dus ik ben erg schoon.
Wie komt er altijd te laat? Charlotte: Carl! Carl: Nee, jij bent altijd te laat. Charlotte: Jij kwam vandaag nog te laat.... Ik moet altijd op Carl wachten. Carl: En zo hoort het!
Hebben jullie bijgeloof? Carl: Nee ik niet, maar Charlotte heeft wel een aantal rituelen. Charlotte: Ik heb een geluksbroek. Carl: Ik maak mezelf gewoon klaar en ga rijden wanneer ik moet. Maar Charlotte maakt er een hele dag van. Charlotte: Echt niet, ik draag alleen mijn geluksbroek!
Hoe vaak mest je uit? Carl: Alleen op eerste Kerstdag. Charlotte: Echt niet. Carl nodigt de hele buurt uit met Kerst en vervolgens mogen zij mesten en blijft Carl binnen zitten! Carl: Ik geef alle gasten een rondleiding en daarna pakken we allemaal een mestvork en mesten we uit. Daarna geef ik ze een lunch.