Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verschrikkelijk moet het zijn om de paarden voor je ogen af te zien takelen en dat je niets voor ze kunt doen. Alleen maar hopen en bidden, dat ze het gaan overleven Knakker schreef:oei, ik hoop niet dat deze fout ook in nederland gemaakt gaat worden....
Deze grondstof wordt ook in nederland gebruikt voor andere diervoeders, dus ik hoop dat iedereen alles goed schoonmaakt en niet dat er een restje per ongeluk in het paardenvoer terecht komt.
ja ik weet het maar stop zelf ook wel eens een brokje in mijn mond. Laten onderzoeken en er bleek iets fout te zijn, zaten ingredienten geitenvoer in. Dussss van mij mag dat zeker op de voorpagina ElCid schreef:Knakker schreef:oei, ik hoop niet dat deze fout ook in nederland gemaakt gaat worden....
Deze grondstof wordt ook in nederland gebruikt voor andere diervoeders, dus ik hoop dat iedereen alles goed schoonmaakt en niet dat er een restje per ongeluk in het paardenvoer terecht komt.
Die fout is al gemaakt! Al was het toen kalver voer waar een besmette stof in terecht kwam ( ik weet niet meer welke, maar was toch ook een antibioticum?), die dieren zijn geruimd..............
Dat is dan ook meteen 1 van de redenen dat ik, vrijwel, geen commercieel voer gebruik, als het niet besmet is met bacteriën/ schimmels dan zitten er vaak afvalstoffen of erger in!
ElCid schreef:Knakker schreef:oei, ik hoop niet dat deze fout ook in nederland gemaakt gaat worden....
Die fout is al gemaakt! Al was het toen kalver voer waar een besmette stof in terecht kwam ( ik weet niet meer welke, maar was toch ook een antibioticum?), die dieren zijn geruimd..............
Dat is dan ook meteen 1 van de redenen dat ik, vrijwel, geen commercieel voer gebruik, als het niet besmet is met bacteriën/ schimmels dan zitten er vaak afvalstoffen of erger in!