Paard overleden na aanrijding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Paard overleden na aanrijding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-14 22:26

www.bokt.nl
Ingezonden door Bokker Dreamy

In Brabant is eerder deze avond een paard in aanraking gekomen met een auto. Het ongeluk gebeurde op de Chaamseweg. Meer informatie is op dit moment niet bekend. 112vandaag.nl maakte het ongeluk bekend via Facebook. Het paard is op de voorkant van de auto terecht gekomen en heeft het niet overleefd.

Over de precieze oorzaak is op dit moment nog niks bekend.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 22:42

Dit gaat over het ongeluk met de menwagen, waarbij twee mensen ook gewond zijn geraakt volgens mij. Vreselijk! Sterkte voor iedereen en ik hoop dat de verwondingen meevallen.

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 22:59

Murosch schreef:
Dit gaat over het ongeluk met de menwagen, waarbij twee mensen ook gewond zijn geraakt volgens mij. Vreselijk! Sterkte voor iedereen en ik hoop dat de verwondingen meevallen.

Nee, totaal ander dorp (dat was in Rosmalen), dit was tussen Ulvenhout en Chaam.

Er is vanavond op de Chaamse weg een paard ontsnapt vanaf een weg die hierop uitkomt. Paard was ontsnapt en stak de drukke weg over, waarbij de auto het paard niet meer kon ontwijken.
Paard heeft nog een tijd geleefd maar is geloof ik door een dierenarts uit zijn lijden verlost (of uiteindelijk in bijzijn van de dierenarts overleden).

jobamara

Re: Paard overleden na aanrijding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 23:06

Heel dichtbij, heb inderdaad volop sirenes gehoord. Rond een uur of 6 volgens mij.
Heel veel sterkte

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 23:09

Verschrikkelijk... Mijn paarden staan tientallen meters verderop aan de weg.. Recht voor de oprit. Ik kende het paard, was al wat ouder. Zo zonde, hoorde van eigenaar van stal dat het dier er niet smakelijk uit zag, losse kaak... Zij hoorde de knal. Verschrikkelijk. Paard is idd ontsnapt en de weg op gegaan. Heb dat paard vanmiddag nog gezien toen ik naar het bos ging...

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 23:09

Murosch schreef:

Dat kan niet, er stonden foto's bij waarvan 1 van het paard. Lopend op vier benen en oren naar voren. Was ook opgevangen bij de plaatselijke boerderij.

Wel wat beter de nieuws berichten lezen!

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 00:00

Wilde ook de bossen ingaan daar en mijn altijd brave paardje deed vandaag zo vreemd dat ik besloten heb niet verder te gaan. Bah.. Heel dichtbij..

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 06:59

Koekeroekus schreef:
Murosch schreef:

Dat kan niet, er stonden foto's bij waarvan 1 van het paard. Lopend op vier benen en oren naar voren. Was ook opgevangen bij de plaatselijke boerderij.

Wel wat beter de nieuws berichten lezen!

Ik heb geen ander nieuwsbericht gezien maar een voorstukje op hart van Nederland gezien. Ik dacht dat het vast om hetzelfde zou gaan, omdat ze het daarbij meende ik ook over Chaam hadden. Mijn excuus dat ik het verkeerd had en uiteraard heel veel sterkte aan iedereen die betrokken is.

Een fout maken is echter menselijk en aan mijn leesvaardigheden ligt het ook niet. Wellicht aan de verkoudheid, maar een bevel om het nieuws beter te lezen heb ik niet nodig.

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 09:33

Het blijven rot berichten.
Helemaal als zo een paard of pony nog veel geleden heeft.
Voor de bestuurder van de auto is dit ook een trauma, reken daar maar op.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 09:34