Charlotte Dujardin Sky Sports sportvrouw van het jaar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Timo

Berichten: 1940
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: Eindhoven

Charlotte Dujardin Sky Sports sportvrouw van het jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-14 22:20

http://www.bokt.nl / www1.skysports.com


Olympisch amazone Charlotte Dujardin is door Sunday Times en Sky Sports uitgeroepen tot sportvrouw van het jaar 2014.

Dujardin laat het volgende weten op haar Facebookpagina:
"Gebeurt dit nu echt?! Bedankt Sunday Times en Sky Sports voor deze enorme eer. Sportvrouw van het jaar - wow! Wie had gedacht dat een dressuurruiter zou winnen in zo'n sterke categorie, naast vrouwen die ik erg bewonder! Bedankt, Natascha Baker voor het aannemen van de prijs namens mij. Bedankt, mijn familie, Carl, Roly, Ian, Dean, het hele team thuis, mijn sponsoren en de bestuursorganen die echt alles mogelijk maken voor ruiters zoals ik.

En ook jij bedankt... Blueberry, mijn once in a lifetime paard. Mijn danspartner en mijn beste paardenvriend. Ik weet dat als ik je vertel hoe waardevol je bent voor mij en wat we allemaal hebben bereikt samen, je mij niet begrijpt, maar verwacht een extra beloning en een knuffel van mij als ik terug naar huis kom!"

Gedurende de afgelopen 12 maanden bleef Dujardin overheersen in de sport. Naast het teamgoud op de Wereldruiterspelen in Normandië, won ze ook individueel goud in de Grand Prix Special en de kür op muziek.

De amazone uit Gloucestershire bezit meerdere titels op Olympisch-, Europees- en wereldniveau, allemaal met haar Nederlands gefokte ruin Valegro.

Dujardin is de derde amazone die de titel sportvrouw van het jaar in ontvangst mag nemen, naast eventers Pippa Funnel (2003) en Zara Phillips (2005).

Resfeber
Berichten: 4167
Geregistreerd: 24-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:56

Dubbel en dwars verdient! :j

Pacific

Berichten: 3146
Geregistreerd: 18-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:59

Resfeber schreef:
Dubbel en dwars verdient! :j


Daar sluit ik mij volledig bij aan :D

SoleroLove

Berichten: 507
Geregistreerd: 19-05-13

Re: Charlotte Dujardin Sky Sports sportvrouw van het jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 16:26

Zeker! Ze heeft weer ontzettend goed gepresteerd dit jaar.

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Re: Charlotte Dujardin Sky Sports sportvrouw van het jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 21:15

Zeker verdiend hoor.

Topprestatie zeg :)