Gewonden na op hol geslagen paarden *update*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Gewonden na op hol geslagen paarden *update*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-14 13:01

http://www.omroepzeeland.nl/

De politie is op zoek naar de bestuurder van een witte personenauto die ervoor zorgde dat een paar paarden op hol sloegen in Yerseke. Een jongen en een meisje vielen daardoor van hun paard en raakten gewond. De politie wil achterhalen wat er precies gebeurd is en hoopt getuigen te vinden.

Het ongeluk gebeurde afgelopen zaterdag op de Hogeweg rond 12.30 uur. De auto passeerde vier paarden. Twee dieren schrokken daar zo van dat ze er vandoor gingen. De twee slachtoffers zijn naar het ziekenhuis gebracht. Het meisje mocht al snel naar huis. De jongen is opgenomen.

Update:
De nieuwsredactie van Bokt.nl kan melden dat de paarden niet gewond zijn. De paarden zijn na het gebeuren naar de stal gerend en aldaar opgevangen. Na onderzoek in het ziekenhuis bleek dat de jongen een gebroken pols en een scheurtje in de milt had. Door dit scheurtje was er een interne bloeding opgetreden. Na enkele dagen IC is het scheurtje dicht gegaan. De jongen is inmiddels thuis en zal het de komende tijd rustig aan moeten doen.

Naar de dader wordt nog altijd gezocht.

FrNo

Re: Gewonden na op hol geslagen paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 13:09

Ik hoop dat ze de bestuurder vinden en dat er achterhaald wordt wat er gebeurt is en als de bestuurder ook schuldig is, deze ook gestraft wordt.

brittvans

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 13:14

Pff dan rijd je toch ook niet door?!

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 19:19

brittvans schreef:
Pff dan rijd je toch ook niet door?!

nee lijkt mij ook niet, je ziet het gebeuren in je achteruit kijk spiegel lijkt me

Equilibria

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 19:21

Ik mag hopen dat er niet voor de grap getoeterd is of iets dergelijks.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-14 18:04

Update:

De nieuwsredactie van Bokt.nl kan melden dat de paarden niet gewond zijn. De paarden zijn na het gebeuren naar de stal gerend en aldaar opgevangen. Na onderzoek in het ziekenhuis bleek dat de jongen een gebroken pols en een scheurtje in de milt had. Door dit scheurtje was er een interne bloeding opgetreden. Na enkele dagen IC is het scheurtje dicht gegaan. De jongen is inmiddels thuis en zal het de komende tijd rustig aan moeten doen.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 18:18

heftig hoor, sterkte!