Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bliver schreef:wat een politiek correcte mensen zijn dat allemaal. Je hoort nog steeds nergens wat er echt aan de hand is en wat ik en met mij velen graag willen weten
bigone schreef:bliver schreef:wat een politiek correcte mensen zijn dat allemaal. Je hoort nog steeds nergens wat er echt aan de hand is en wat ik en met mij velen graag willen weten
En daar schiet niets mee op, het is gewoon zo ontzettend zonde. Als zij hem in topconditie had kunnen houden tot Rio dan was ze zeker medaillekandidaat.
Dit was echt mijn favoriete stel van iedereen die er rondreed (ook beter dan Totilas - Edward). En eigenlijk had ik gehoopt dat ze Charlotte en Valegro nog een keer de baas konden zijn... heidy_wilco schreef:Voor Helen reed Ingrid Klimke hem. Ook een erg goede amazone (Persoonlijk ook een van mijn favorieten). Ik geloof dat hij toen naar Helen is gegaan, omdat Ingrid vond dat hij een te druk schema had wat betreft dekken. Zal het nu hetzelfde zijn?
Echt heel jammer ditDit was echt mijn favoriete stel van iedereen die er rondreed (ook beter dan Totilas - Edward). En eigenlijk had ik gehoopt dat ze Charlotte en Valegro nog een keer de baas konden zijn...
Ketaki schreef:heidy_wilco schreef:Voor Helen reed Ingrid Klimke hem. Ook een erg goede amazone (Persoonlijk ook een van mijn favorieten). Ik geloof dat hij toen naar Helen is gegaan, omdat Ingrid vond dat hij een te druk schema had wat betreft dekken. Zal het nu hetzelfde zijn?
Echt heel jammer ditDit was echt mijn favoriete stel van iedereen die er rondreed (ook beter dan Totilas - Edward). En eigenlijk had ik gehoopt dat ze Charlotte en Valegro nog een keer de baas konden zijn...
is DH niet naar Helen gegaan omdat Ingrid geblesseerd was?![]()
R12312 schreef:Ik zou wel begrijpen dat de eigenaren nu kiezen voor de dekdienst. Paard heeft handenvol geld gekost de afgelopen jaren, en gaat nu de kosten terug verdienen. Echter is dit van mij ook gewoon speculeren net als alle bovenstaande berichten waarbij de eigenaren negatief worden neergezet.