Glock's Cognac derde paard voor Gerco Schroder

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dinopino

Glock's Cognac derde paard voor Gerco Schroder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-14 08:28

www.ghpc.at
Ingezonden door bokker Ketaki, dromenlies

Nu heeft glock ruiter Gerco Schröder naast glock’s London N.O.P. en glock’s Debalia een volgende glock paard in zijn stal: Glock's Cognac Champblanc!

De schimmelruin is een zoon van de beroemde Holsteiner Verervers Clearway. Glock's Cognac Champblanc werkt pas een half jaar onder het zadel bij Gerco Schroder en levert daar goede prestaties. „Ik ken Cognac al lang, hij werd in onze stal door Maja Friberg gereden en is daarna door mijn broer in de internationale sport terechtgekomen. Ik heb hem in april 2014 zelf overgenomen en was vanaf het begin af aan onder de indruk. Hij kan ontzettend veel, is ambitieus en zeer constant. In de omgang is het een heel lief en goedaardig paard. Echt perfect!“

Het duo werd vijfde bij het wereldranglijstspringen van het CSIO5*-NC Rome in mei, negende bij het CSIO5*-NC Rabobank Championship van Rotterdam in juni, derde in de grote prijs van het CSI3* Ommen in augustus, vierde in de grote prijs van het CSI5* LGCT Lausanne in september, zesde bij het CSI5* Los Angeles Masters, vijfde in de CSIO5*-NC Queens Cup Trophy van Barcelona in oktober en vierde in het eerste weekend van november bij het CSI5*-W in Lyon (FRA). „Cognac is pas zeer kort in de internationale sport actief, hij moet nog veel ervaring opdoen en dat doen we nu dan ook samen! Ik verheug me ongelofelijk dat hij nu een Glock paard is en Glock’s Cognac Champblanc klinkt gewoon fantastisch.“

Kabayo

Re: Glock's Cognac derde paard voor Gerco Schroder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 10:25

Top ! Blijf groot fan van GLOCK :)

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 11:59

Kabayo schreef:

Echt?

Tis een wapenhandelaar he.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 12:24

Oh god...niet weer dìe discussie he?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 12:28

Wat maakt dat nou weer uit of het een wapenhandelaar is? hij sponsort de sport en goed ook! :D

Blij voor Gerco!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 12:29

NatasjavE schreef:
Kabayo schreef:

Echt?

En wat maakt dat uit voor de paardensport? :?

Super leuk voor Gerco! :D

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 12:35

NatasjavE schreef:
Kabayo schreef:

Echt?

Ik snap nooit wat daar het probleem van is :roll: Zijn toch voor een groot deel politie wapens?

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 12:39

Is toch top voor Gerco en de nederlandse springsport!!
Ik heb juist bewondering voor een buitenlands bedrijf die investeert in Nederland!

WithinGirl96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 15:43

Knakker schreef:
Is toch top voor Gerco en de nederlandse springsport!!
Ik heb juist bewondering voor een buitenlands bedrijf die investeert in Nederland!

Inderdaad, zeker bewondering! Onwijs gaaf dat het bedrijf dat doet voor de Nederlandse sport.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 17:41

NatasjavE schreef:
Kabayo schreef:

Echt?

wist ik , die pagina volg ik zelfs ook op facebook :D geweldige man ! En super dat hij dit doet voor Nederland.

wapens boeid mij niks , iemand moet t doen :p

damian23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 19:32

CoriienRN schreef:
Wat maakt dat nou weer uit of het een wapenhandelaar is? hij sponsort de sport en goed ook! :D

Blij voor Gerco!

Het maakt ook helemaal niks uit! Ik snap dat gezeur er over ook niet. Glock levert grotendeels aan ordedientst(politie etc) en het leger. Mensen doen hier net alsof het om gaat iets slechts of illegaal gaat.

Ik vind het super voor Gerco! Ik vind het super dat de familie Glock zoveel voor de Nederlandse paardensport doet.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 20:40

Volgens mezelf alleen maar afgevraagd waarom iemand fan is van een wapenhandelaar.
Wist niet dat al zeuren is := :x

Glock wint er ook wat bij he....deze sponsoring.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 08:26

tuurlijk, is "gewoon" een investering!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 08:33

NatasjavE schreef:
Volgens mezelf alleen maar afgevraagd waarom iemand fan is van een wapenhandelaar.

Fan is een groot woord! de Glock naam hangen aan de paarden en ben fan van de ruiter en paard niet van iemand die sponsort dat komt er bij.

Dat Glock sponsort is gewoon top voor de dressuur en spring sport niet meer niet minder.

En idd de politie loopt ook met wapens van Glock ;)

Zelfde als dat Micheal Withacker ( als ik het goed schrijf) word gesponsord door H&M vind je dat dan niet raar een Kleding merk?

damian23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 09:57

Ik ben ook geen fan van een wapenproducent, maar ik zie nu al meerdere malen een reactie voorbij komen in andere topics van "jammer dat het een wapenhandelaar is". Ik vraag me af wat daar nu mis mee is? Het is niet dat het om illegale wapenhandel gaat. Wapens zijn nu eenmaal een deel van onze samenleving (politie en leger).

Dus ik ben geen fan van Glock als wapenproducent (heb ik niks mee), maar ik ben wel fan van Glock voor wat ze voor onze Nederlandse ruiters doen. En tuurlijk, Glock zal er ook gerust niet slechter van worden.

Yaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 11:09

CoriienRN schreef:
NatasjavE schreef:

Fan is een groot woord! de Glock naam hangen aan de paarden en ben fan van de ruiter en paard niet van iemand die sponsort dat komt er bij.

Dat Glock sponsort is gewoon top voor de dressuur en spring sport niet meer niet minder.

En idd de politie loopt ook met wapens van Glock ;)

Zelfde als dat Micheal Withacker ( als ik het goed schrijf) word gesponsord door H&M vind je dat dan niet raar een Kleding merk?

Waarbij de kleding dan weer genaaid wordt door kleine kinderen voor een hongerloon in Zuid Afrika of weet ik veel waar. :+ :+
Waarmee ik wil zeggen je kunt overal wat achter zoeken, boeiend dat Glock een wapenhandelaar is :D Hij is rijk en fijn dat hij het geld in Nederlandse ruiters investeert :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 11:10

Kansloze discussie dus dit ;)

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 11:12

Volgens mij is Glock geen handelaar maar een fabrikant, maar goed.

Dan nog... boeien.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 11:14

Er zijn mensen die denken dat het wapen gevaarlijk is... Het is nog altijd de persoon die erachter staat die beslist wat ermee gaat gebeuren, dus eigenlijk is de mens gevaarlijk... Glock maakt alleen pistolen, dus het is geen gevaarlijk man.

En ik zou ook gevaarlijk zijn dan, ik schiet ook wel eens...

Maargoed... Super voor Gerco en erg fijn dat Glock zo'n goede sponsor is!

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 11:33

Kabayo schreef:
wapens boeid mij niks , iemand moet t doen :p

Net niet dunkt me...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 11:36

NatasjavE schreef:

"wat" is een understatement als je ziet hoeveel populairder ze geworden zijn op korte tijd.
Glock is niet meer "die van die wapens" (die niet alleen voor politie gemaakt worden. Laten we daar ook realistisch over zijn.) maar "die wat Nederlandse topruiters steunt".
Ja, erg slimme kerel die mijnheer Glock. :j (maar goed, zelfs als je over lijken gaat voor je budget bij elkaar te krijgen is het handig als je wat intelligentie en commercieel gevoel hebt. Anders word je hoe dan ook niet rijk.)

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 11:56

Ayasha schreef:
"wat" is een understatement als je ziet hoeveel populairder ze geworden zijn op korte tijd.

Daar mijn zorgen. Ik wil niet in een samenleving leven waar mijn buurman ook een wapen heeft.

Want ik vraag me dus af.....is dat het uiteindelijke doel?

Ik weet het niet hoor...maar wees er maar fan van.....

Wil er al helemaal geen discussie over aan zwengelen.....zeg ook niet dat de nederlandse ruiters het af moeten wijzen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 11:57

Kan het enkel met je eens zijn. Prima dat je blij bent voor de ruiters maar dat bokkers zo makkelijk voorbij gaan aan waar dat geld vandaan komt, dat vind ik erg zorgelijk ja. :)
De politie wordt voorzien van wapens ja maar niet alleen de politie. Integendeel. De criminelere gebieden van Amerika hebben ongeveer gelijktijdig met de politie besloten dat zo'n Glock'je toch wel voordelen heeft. :j
Dus dat eeuwige "die wapens zijn voor de politie" argument.... Nja... Het is maar hoe je het goed gepraat krijgt voor jezelf.