Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sammie schreef:En toch kan het leven met paarden soms net zo gemeen, onverbiddelijk en gevaarlijk voelen als de Hongerspelen.
Kuggur schreef:Waarschijnlijk een beetje een dramaqueen deze dr. Inga Wolframm....

vencedor schreef:Ik denk toch dat mensen met een hoge drive, prestatie gericht bezig zijn dit soort dingen tegenkomen. Wil je grenzen verleggen loop je tegen dingen aan.. punt. Wel je beter worden moet je grenzen gaan verleggen, reflecteren op jezelf etc.
Maar schijnbaar hier alleen heilige maagden, die alles bereiken zonder slag op stoot.
vencedor schreef:Ik denk toch dat mensen met een hoge drive, prestatie gericht bezig zijn dit soort dingen tegenkomen. Wil je grenzen verleggen loop je tegen dingen aan.. punt. Wel je beter worden moet je grenzen gaan verleggen, reflecteren op jezelf etc.
Maar schijnbaar hier alleen heilige maagden, die alles bereiken zonder slag op stoot.

nacho_lein schreef:Kuggur schreef:Waarschijnlijk een beetje een dramaqueen deze dr. Inga Wolframm....
Je hebt haar zeker nooit ontmoet IRL?
Slechte vertaling hier weer waardoor het moraal van het verhaal weer eens verloren gaat..
.

Sammie schreef:Ik zal je moeten teleurstellen Cassidy, maar Inga is een blogger van Paardvisie.nl. Evenals andere bloggers bij paardvisie kun je er vanuit gaan dat ze dit zelf geschreven heeft. Deze blog's en teksten van paardvisie kunnen om een aantal redenen niet zomaar (compleet) aangepast worden. Dat hier uiteenzetten is alleen ontzettend off-topic, maar heeft iig met copyright e.d. te maken. In andere gevallen kan het wel en proberen we dat ook te doen, maar bij dit kan het niet zomaar.
Dat jullie de vergelijking een beetje scheef vinden gaan of dat jullie je niet kunnen vinden met de inhoud kan natuurlijk en het lijkt mij meer dan prima als jullie daarover willen discusseren. Persoonlijk vind ik het dan wel een beetje jammer dat hierbij de schrijfster door een aantal als een halve malloot wordt versleten. Er staat niet voor niks dr. voor haar naam. Ze heeft ontelbare boeken op haar naam staan en inhoudelijk op de tekst in gaat zou zonder enkel probleem moeten lukken zonder haar persoonlijk aan te vallen, toch?
.