Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
trysteffy schreef:Ik vraag me de laaste tijd af of er wel echt paarden worden mishandeld... Zou die verdachten dan echt door heel Nederland om zo iets te doen reizen en België en duitserland... Het gaat nu al een jaar of langer al zo waarom heeft er niemand dan stappen genomen om een camera aan te schaven of waakhonden op het erf 24/7. Dat snap ik gewoon niet...deze merrie stond dan met 12 andere paarden kunnen die geen trap verkocht hebben of bijten of heeft de merrie niet ergens aan vast blijven hangen... Er blijven gewoon echt vragen door me hoofd...
missje schreef:trysteffy schreef:Ik vraag me de laaste tijd af of er wel echt paarden worden mishandeld... Zou die verdachten dan echt door heel Nederland om zo iets te doen reizen en België en duitserland... Het gaat nu al een jaar of langer al zo waarom heeft er niemand dan stappen genomen om een camera aan te schaven of waakhonden op het erf 24/7. Dat snap ik gewoon niet...deze merrie stond dan met 12 andere paarden kunnen die geen trap verkocht hebben of bijten of heeft de merrie niet ergens aan vast blijven hangen... Er blijven gewoon echt vragen door me hoofd...
Wat een opmerking....meestal zijn het merries die dus bijna allemaal per ongeluk door hun weide genootjes in hun doos getrapt worden...
zou het misschien mogelijk zijn dat hetniet 1 persoon is... er lopen namelijk meer gestoorden rond op aarde.
dus omdat ergens 150 km bii mij vandaan een paard is mishandeld moet ik camera,s ophangen?
Laatst is er een gefilmd, is die al opgepakt?
missje schreef:trysteffy schreef:Ik vraag me de laaste tijd af of er wel echt paarden worden mishandeld... Zou die verdachten dan echt door heel Nederland om zo iets te doen reizen en België en duitserland... Het gaat nu al een jaar of langer al zo waarom heeft er niemand dan stappen genomen om een camera aan te schaven of waakhonden op het erf 24/7. Dat snap ik gewoon niet...deze merrie stond dan met 12 andere paarden kunnen die geen trap verkocht hebben of bijten of heeft de merrie niet ergens aan vast blijven hangen... Er blijven gewoon echt vragen door me hoofd...
Wat een opmerking....meestal zijn het merries die dus bijna allemaal per ongeluk door hun weide genootjes in hun doos getrapt worden...
zou het misschien mogelijk zijn dat hetniet 1 persoon is... er lopen namelijk meer gestoorden rond op aarde.
dus omdat ergens 150 km bii mij vandaan een paard is mishandeld moet ik camera,s ophangen?
Laatst is er een gefilmd, is die al opgepakt?
sandra8 schreef:Trysteffy: bij ons op stal zijn meerdere camera's geplaatst naar aanleiding van al die mishandelingen.
Jennyj01 schreef:Als camera's helemaal geen nut zouden hebben zouden er ook niet zoveel hangen. Kijk naar opsporing verzocht vaak kunnen ze uit de beelden opmaken of het een man of een vrouw is. Uit welke richting ze komen en hoe ze te werk gaan. Ook dat is waardevolle informatie.