Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Akhal_Teke schreef:Voor 1,5 miljoen verwacht ik een uitermate gedetailleerd beeldje. Hier vind ik de oren niet mooi en ook de staart lijkt te zijn afgekapt, de buik is te lang net als de onderbenen van de achterbenen.
xxrossiexx schreef:DjayDjay schreef:Ik vind 15 000 000 wel een aanzienlijk bedrag, maar verzamelaars hebben er echt ALLES voor over om zo iets te mogen bezitten.
vind 1,5 miljoen al veel, maar 15 miljoen al helemaal!![]()
ag het is wat een gek ervoor geeft!

Cassidy schreef:Kuch....mijn hemel wat een geld. Mag dan wel Degas op staan maar ik ken andere artiesten die realistische sculpturen maken, waar Degas nog niet aan kan tippen....
En ja, ik weet dat een Degas = kunst.
Maar klakkeloos geld neertellen voor iets wat kunst genoemd wordt (en dan weer, wat is kunst) puur om een naam, daar heb ik zo mijn eigen ideeen over.
Akhal_Teke schreef:Voor 1,5 miljoen verwacht ik een uitermate gedetailleerd beeldje. Hier vind ik de oren niet mooi en ook de staart lijkt te zijn afgekapt, de buik is te lang net als de onderbenen van de achterbenen.
), niet zozeer in de waarheidsgetrouwheid van de afbeelding. Ik vind het een mooi beeldje, heeft ook meer uitstraling dan de meeste andere die ik wel eens zie maar goed, financiële waarde is weer iets anders.
deze hele collectie moet meer dan 30 miljoen opbrengen ( geen typefout deze keer
)
DjayDjay schreef:http://www.christies.com/privatesales/t ... the-horse/
Sorry van mijn typefout van 15 miljoen, haha! Ik had het zelf niet gezien.
Hierboven een link naar veilinghuis Christies, hier veilen ze binnenkort een collectie " the art of the horse "
Voor diegene die het interessant vind te bekijkendeze hele collectie moet meer dan 30 miljoen opbrengen ( geen typefout deze keer
)