Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nynke1 schreef:Haarbal schreef:![]()
Wereldnieuws.
Wat een vreselijk trieste reactie. Zelfs bij nieuw leven kunnen mensen niet blij voor een ander zijn, ontzettend triest.
Haarbal schreef:Oh begrijp me niet verkeerd, schitterend dat hij vader is geworden. Ook schitterend voor al die andere mensen die vandaag vader of moeder zijn geworden. Ik heb alleen vaak mijn twijfels bij de nieuwswaarde van de voorpagina.

) Nynke1 schreef:Hij stond inderdaad op de voorpagina en ontzettend flauw dat dit naar overig nieuws is verplaatst. Er staat wel minder nieuwswaardig "nieuws" op de voorpagina. Dus dat ben ik wel met je eens, haarbal.
Haarbal schreef:Nynke1 schreef:Hij stond inderdaad op de voorpagina en ontzettend flauw dat dit naar overig nieuws is verplaatst. Er staat wel minder nieuwswaardig "nieuws" op de voorpagina. Dus dat ben ik wel met je eens, haarbal.
Ja ik heb wel eens mijn twijfels, maar goed, nieuwsredactie is vast een zware baan en ze willen er toch iets hebben staan lijkt me. Blij dat ik dus niet gek aan het worden ben en jij ook zegt dat hij idd op de voorpagina stond Nynke!