Hasbro Studios heeft bekend gemaakt dat ze aan de slag gaat met een animatiefilm rond het merk My Little Pony. De film moet in 2017 uitkomen en wordt geproduceerd via Hasbro's label Allspark Pictures.
Ice Age: Continental Drift-schrijver Joe Ballarini werkt op dit moment aan het script en Megan McCarthy zal de rol van uitvoerend producent invullen.
Hasbro Studios-baas Stephen Davis: "We gaan door met het maken van grote filmtitels. Maar er is een andere set met titels waarbij we de mogelijkheid hebben om meer controle te hebben op het budget, de financiering, de verschijning, de marketing en de creatieve invulling. We hebben een economisch model dat past bij bepaalde films." Hiermee doelt Davis op onder andere My Little Pony.
De laatste My Little Pony film stamt uit 1986. Wel zijn er sinds die tijd diverse series uitgebracht.
Haal herinneringen op met de intro's van de series en de film
haha ik ook, de G1 vind ik nog steeds de mooiste (wat een zonde dat ik die niet in een kastje heb uitgestald zeg, ipv daar zo intensief mee te spelen, ze zouden geld opbrengen nu ).
Kom zelf ook uit de G1 periode.Heb een paar jaar geleden nog heel veel tweedehands gekocht,maar veel weer verkocht.Blijft inderdaad toch de mooiste MLP periode. Zag laatst in het MLP topic op Bokt dat de MLP markt de laatste tijd niet veel meer is op dit moment.Das wel jammer.
Maar ben zeer benieuwd wat hier uit komt.
Skessa_
Geplaatst: 21-10-14 13:17
Vind de nieuwe MLP nog steeds hartstikke stom Veelste druk en irritant.
De oude vond ik heeelemaal geweldig, die film kan ik dromen haha!