Een terugblik op de Bokt Tombola

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Een terugblik op de Bokt Tombola

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-14 12:02

http://www.bokt.nl

Eén april, wie kent die datum niet? Op Bokt.nl is deze datum in de loop der jaren berucht en beroemd geworden. Menig bokker begint weken van te voren al te vrezen voor wat ze dit jaar te wachten staat. Een topic vol speculaties laat dan ook nooit lang op zich wachten en vanaf dat moment begint het raden. Hoewel de bokkers zeer creatief kunnen zijn in het bedenken van mogelijke grappen had Bokt dit jaar een zeer verrassende 1 april grap.

Zó verrassend dat maar weinig bokkers geloofden dat dit de echte grap moest zijn. Bij het winnen van die prijzen zat vast en zeker een addertje (of twee of drie) onder het gras. Behalve een fantastisch onderschrift of een flitsende avatar waren er ook andere prijzen te winnen. Vrijkaartjes voor Horse Event, zaadjes voor tomatenplanten en een “Meet & Greet” met een heuse teammie.

Vooral dat laatste had nogal wat voeten in aarde, de bokkers die deze prijs wonnen gaven geen gehoor aan de pb of reageerden sceptisch. Na al die jaren van fantastische 1 april grappen kan Bokt ze geen ongelijk geven, maar deze prijs was toch echt serieus. En nadat de winnaars overtuigd waren kon het kiezen van een teammie en plannen van de datum beginnen.

Om jullie een kijkje te geven in deze Meet & Greet’s kunnen jullie hieronder van elke Meet & Greet een verslag lezen met de bijbehorende foto’s.

Zo won bokker Sannert één van deze Meet & Greet’s en koos hiervoor teamlid Gem uit. Gem had een Koetsmeeting beschikbaar gesteld en 12 april was het dan zover, Sannert en Gem gingen een ritje maken. Lees hieronder het verslag van de leuke rit:

Koetsmeeting met teammie Gem
Vandaag hadden we om 13.30 uur afgesproken bij Stal van Eijk, waar mijn paard Moos in pension staat. Het was heerlijk weer, zonnetje en windstil en we waren er beiden op tijd. De marathonwagen uit de loods gehaald en terwijl ik de box van Moos bijwerkte, poetste Sannert de losse winterharen van Moos weg.

Afbeelding

We hebben Moos ingespannen en zijn via de veldwegen en bosrand richting bos vertrokken. Moos was lekker fris en had haast :D . In het bos was het gelukkig niet druk en Moos kon lange stukken draven en galopperen. Sannert had al gauw in de gaten dat je achterop een marathonwagen in het bos beter kunt staan dan zitten :P .

Gezellig kletsend over kinderen, Bokt.nl en lekker eten, hebben we een mooie rit gemaakt: langs het zweefvliegveld gereden waar men bezig was de zweefvliegtuigen klaar te maken om op te laten stijgen, langs de visvijver, de uitkijkheuvel, en de museumboerderij.

Na de rit hebben we Moos verzorgd, de spullen opgeruimd en hebben we wat lekkers gedronken en gehapt bij de bistro aan de overkant van onze stal. Erg gezellig om op zo'n manier eens kennis te maken met Sannert, een bokker die ik in het dagelijks leven, maar zelfs nooit eerder op Bokt tegen gekomen ben!

Afbeelding

Maar Sannert was natuurlijk niet de enige bokker die deze prijs gewonnen had. Ook bokker Plien91 mocht een teammie met bijbehorende activiteit uitkiezen en koos voor Animal. Animal ging Plien91 een heuse drumles geven en of deze goed beviel kun je hieronder lezen:

Drumles van teammie Animal
Op 1 april kreeg ik, naast een mooie roze naam en charmante ondertitel, ook een PB met daarin de mededeling dat ik een meet & greet met een teammie had gewonnen. 'Leuke grap' dacht ik, en ik klikte het bericht weg zonder er al te veel aandacht aan besteden. Totdat ik een week later nóg een PB kreeg. Of ik van plan was mijn prijs te verzilveren en zo ja bij welke teammie? Het was dus echt waar! Daar had ik geen rekening mee gehouden.. Kijkend naar het lijstje met opties sprong er voor mij 1 ding uit: een drumles bij moderator Animal, alias Elise. En zo geschiedde dat ik vanochtend vroeg naar een dorpje in Noord-Groningen vertrok. Mijn vriend vond het wel een beetje vreemd.

'Dus je hebt straks drumles'
'Ja'
'Van iemand die je niet kent'
'Ja'
'Omdat je dat op 1 april hebt gewonnen'
'Ja'
'Op een paardenforum'
'Ja'

Toegegeven, als je het zo leest klinkt het wel een beetje vreemd. Gelukkig weten wij bokkers beter :j. Ook het onderschrift van Elise stelt gerust: 'Beat drums, not people!' En inderdaad, we hebben heel veel op drums geslagen vanochtend en ik ben weer heelhuids en zonder kleerscheuren thuisgekomen. Een moderator die zich aan haar woord houdt dus :j.

Ik heb een uur drumles gehad van Elise en het was echt enorm leuk. Wat me opviel was haar bevlogenheid en enthousiasme voor deze hobby, maar ook haar kunst om de basis van het drummen geduldig over te brengen aan een absolute beginner wat drummen betreft.

Ik heb al heel wat jaren muziekles maar nog nooit slagwerk geprobeerd. Mocht ik ooit stoppen met dwarsfluiten, dan ga ik op drumles. Bij Elise. Kortom, ik kan terugkijken op een geslaagde ochtend! Elise bedankt!

Afbeelding

Afbeelding

Naast Sannert en Plien91 won ook bokker Doanique een Meet & Greet. Zij koos voor teammie Amanda, die een westernles op Jim aanbod.

Westernles met teammie Amanda
Amanda bood een westernles met Jim aan voor de Bokt Tombola en bokker Doanique zag deze prijs wel zitten. Samen spraken ze een datum af en hoe dat afliep? Onderstaande foto geeft alvast een voorproefje van de les, waarin Jim zijn beste beentje voorzet. Dat Doanique zeer enthousiast was kun je lezen in haar eigen topic:

Afbeelding

Doanique @ [RIJ-ITP] Meeting met een teammie, op bezoek bij Amanda.

Bokker mingming won ook een Meet & Greet en koos voor teammie Nickeltje

Naar het vogelasiel met teammie Nickeltje
Ze had niet verwacht dat ze deze prijs mocht innen van haar ouders. Gelukkig begrepen de ouders van mingming dat zo'n meet & greet met een teammie best bijzonder is en besloten dat ze mocht gaan. Samen met haar vader ging mingming op weg naar teammie Nickeltje, om daar een rondleiding te krijgen op het vogelasiel. Wat mingming daar allemaal gedaan heeft kun je lezen in haar eigen topic, maar we plaatsen alvast een foto als voorproefje.

Afbeelding

[BB-ITP] Bokt Tombola m&g vogelasiel!

De sceptische bokkers
Blijkbaar zit de schrik van de afgelopen jaren aan 1 april grappen er goed in bij sommige bokkers en eigenlijk kunnen wij dat best begrijpen. Want hoe serieus moet je die prijzen nou nemen? Leuk hoor zo'n onderschrift of avatar, tomatenplantjes voldeden ook nog aan de geloofwaardigheid van de bokkers, maar dat de Meet & Greet's voor zoveel ongeloof zorgden hadden wij ook niet verwacht. Ondanks een topic van bokker Doanique bleven sommige prijswinnaars wat sceptisch en inden zij niet de prijs. Omdat we dat erg jammer vinden, maar best begrijpen dat bokkers een addertje onder het gras verwachten, gunnen wij de prijswinnaars van de Meet & Greet nog 1 kans om de prijs te innen.

Ben jij één van die bokkers die een pb kreeg en besloot dat die Meet & Greet vast en zeker nog een 1 april grap was? Wil je alsnog je prijs innen? Neem dan contact op met teammie Animal. Je hebt hiervoor de mogelijkheid tot 1 december 2014. Daarna zal de prijs vervallen.

Al met al bleek de Bokt Tombola een zeer geslaagde 1 april grap. Wij willen alle winnaars nogmaals feliciteren met hun prijs en hopen dat zij net zo genoten hebben als de teammies. Het zal moeilijk worden om de lat nog hoger te leggen voor volgend jaar, maar wij gaan het zeker proberen.

En voor al die nieuwsgierige aagjes onder ons, begin maar vast met kruisjes zetten op je kalender want het is nog maar 165 nachtjes slapen tot 1 april 2015 ;)

Elise95

Re: Een terugblik op de Bokt Tombola

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 12:07

Wat een leuke dingen allemaal! :)

Ik was zelf de gelukkige met HE kaartjes. En ze kwamen echt. En heb er een top dag gehad!

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 12:10

Ik vond het weer een geslaagde 1 april dit jaar. Zelf was ik de trotse winnaar van een avatar, gekleurde naam en een onderschrift haha

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 12:15

Leuk!

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 12:15

Leuke verslagen!

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 12:17

sax89 schreef:
Ik vond het weer een geslaagde 1 april dit jaar. Zelf was ik de trotse winnaar van een avatar, gekleurde naam en een onderschrift haha

Ik ook.. :j

Vond t wel geweldig.. Bokt zag er geweldig uit met al die gekleurde namen..

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 12:17

Neeee, nog maar zo weinig nachtjes tot 1 april?
1 april 2014 lijkt nog alsof het de dag van gister is :')

Ben benieuwd wat bokt in 2015 voor ons in petto heeft!

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 12:18

Leuk! Ik mis nog steeds me rozr naam :')

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 12:24

Super leuk om te lezen dat de meets en greets leuk waren.

Ik had een onderschrift, een geweldige ava en een gekleurd naampje hihihihihihi

Ik ben wel benieuwd naar 1 april 2015.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 12:27

Leuke verslagen zeg! Ik kan me voorstellen dat bokkers denken dat het een grap is. :)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 13:02

+:)+ Super leuk!!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 13:22

Wat leuk! Hele leuke verslagen en wat zien de foto's er gezellig uit!
Dit is voor mij wel Bokt op zijn best hoor! :j

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 13:28

Ik wil nog niet aan volgend jaar denken als je het niet erg vindt.. :')

Leuke verslagen om te lezen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 14:32

He leuk om mezelf zo terug te zien! Nogmaals, was een zeer geslaagde dag Amanda, ik vond het super leuk, heel erg bedankt dat je dit hebt aangeboden! :D

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 14:32

Was een super geslaagde grap vond ik.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 14:47

Wat leuk dat er dus toch echte prijzen waren *\o/* ik ging er ook maar gewoon vanuit dat alles een grap was :j

Maar ook ik vond het een geslaagde 1 april dit jaar +:)+

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 16:40

'Dus je hebt straks drumles'
'Ja'
'Van iemand die je niet kent'
'Ja'
'Omdat je dat op 1 april hebt gewonnen'
'Ja'
'Op een paardenforum'
Ja

HAHAHAHAHAHAHAHA GEWELDIG!!! _/-\o_

Super leuk bokt!! :j

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 16:50

Ik heb een paar heerlijke tomaatjes gehad van mijn tomatenzaadjes :D :D

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 16:58

leuke verslagen.
Zelf had ik de avatar, onderschrift en titel

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 17:50

Super leuk was de tombola, wat een lol ook in de topics die er over werden gemaakt.

Ik ben benieuwd of de bokker zich nog meld

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 18:03

Doanique schreef:
He leuk om mezelf zo terug te zien! Nogmaals, was een zeer geslaagde dag Amanda, ik vond het super leuk, heel erg bedankt dat je dit hebt aangeboden! :D

*Like*
:D

Het was zeker geslaagd. Ook de andere meets zien er erg leuk uit :j

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 18:04

Alles ziet er inderdaad heel gezellig uit!
*had stiekem gehoopt op een drumlesje :D *

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 18:08

Ik heb mijn prijs nogsteeds *\o/*
Mijn mooie ik hou van poffertjes ondertitel :)F

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 18:17

Haha jaa ik weet het nog wel goed!

Ik had een USB stick gewonnen, en eerst was ik even teleurgesteld. Ik wilde ook zo'n gekleurde naam en nu moest ik mijn adres doorgeven op 1 april, dat zag ik even niet zitten. Wat als de 1 april grap nog moest komen en ik iets heel geks toegestuurd kreeg!

Na wat overtuiging toch maar mijn adres doorgegeven en zoals beloofd een USB stickje ontvangen! Super, heb er nog goed gebruik van gemaakt ook!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 18:18

Ik wil zo graag mijn roze naam terug ;(