kitbits schreef:In augustus nog geweest met paard. Ik had er van gehoord dat dit zo mooi is. Helaas te ver weg voor een dagje maar het lijkt me gewelidig om te doen. Leuke foto's, ben benieuwd naar meer.
Je kan er ook een weekendje van maken, er zitten rond dat gebied verschillende hotelletjes en B&B tjes en maneges zoals de Alberthoeve, Villa Nova, Trail Ranch waar je goed kan overnachten met je paard.
Bij heel veel van die gelegenheden kan je gewoon je wagen en andere toebehoren op hun terrein zetten. Zoals bv. je koets als je ment.
En of je nu op of achter je paard zit het is gewoon echt een gave rit ! Het leukste vond ik toen ik het gebied binnen wilde rijden, dat ik staande werd gehouden.. en dat er met klem gevraagd werd vooral NIET op de paden te gaan rijden.. Heerlijk..... en tegelijkertijd voelde het zoooo verboden.. moet er nog om lachen....
Het viel me op dat er maar 6 aanspanningen waren.
En het is zo ontzettend gaaf om daar te mogen mennen.. ik heb ook dit jaar weer genoten met mijn pony die amper 1.30 is... maar ze was de volgende dag zo fris als het maar kon.. dus voor volgend jaar .. kom op menners l