Topsport tijdens Jumping Indoor Maastricht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Topsport tijdens Jumping Indoor Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-14 11:47

http://www.knhs.nl

Nadat vorig jaar Jumping Indoor Maastricht een succesvolle doorstart maakte, wordt ook dit jaar weer een mooi programma gepresenteerd in het MECC van 14 tot en met 16 november.

Veel bekende topruiters en –amazones zullen weer zorgen voor topsport in zowel de dressuur- als de springrubrieken. Maar het programma biedt ook verschillende shows en ander entertainment.

De vrijdag biedt zowel nationale en internationale springrubrieken met in de avond een show. Op zaterdagochtend nemen de dressuurcombinaties de arena in het MECC over in nationale en internationale wedstrijden .De zondagochtend is gereserveerd voor de ponyruitertjes en wordt afgesloten door Sinterklaas en zijn stuntpieten. Het hoogtepunt voor de internationale springtop is natuurlijk de Grote Prijs op zondagmiddag.

webster543

Re: Topsport tijdens Jumping Indoor Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 20:01

Yes! Ik kijk er naar uit. Als deelnemer :D

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 22:24

Mooi dat hier ook de landelijke pony springruiter een kans krijgt op zo'n evenement te rijden via een selectiewedstrijd. Heb het (oh nu voel ik me oud) in 2008 zelf mogen meemaken en was naast een medaille halen op hippiade toch mijn mooiste ervaring in de wedstrijden. Zou leuk zijn als het bij de ponydressuur ook gedaan zou worden.

Ik kom ook een dagje kijken/aanmoedigen, welke dag ligt eraan of er dit jaar weer bekende meedoen. :)
Super dat dit evenementen toch weer opnieuw wordt georganiseerd, kijk er altijd naar uit!! :D

Alvast succes wedster543!!! Welke dag en rubriek mag je aan start komen als ik vragen mag?

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 08:33

De kür Z2 op zaterdag om 11u!

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 14:17

Ik heb zojuist via ticketveiling kaarten voor alle 3 de dagen gewonnen! Leuk weekendje paardensport!! *\o/*