Maureen Bonder wint Grote Prijs van Salland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

liesd

Maureen Bonder wint Grote Prijs van Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 08:09

www.knhs.nl

Het hoofdnummer van de CSI 2* in Mariënheem was de Roelofsen Horse Trucks Grote Prijs van Salland. Maar liefst 17 combinaties plaatsten zich voor de barrage.

Pim Mulder zette vroeg in de barrage met Amigo (Casco x Concorde) een uitermate scherpe tijd neer. Mulder moest uiteindelijk voor de één na laatste starter in deze wedstrijd, Maureen Bonder met Alex (Arpeggio x Mon Cheri) het hoofd buigen. Op de streep was Bonder ruim een halve seconde sneller dan Mulder, die tweede werd, terwijl de Amerikaan Andrew Ramsay met Winn Winn (Chin Chin x Wagenaar) de derde plaats opeiste. "Ik heb echt een top weekeinde hier op dit evenement gehad, want we hebben maar liefst vier rubrieken weten te winnen. Omdat ik relatief laat in het deelnemersveld moest starten, had ik een paar combinaties gezien en het zag dat het erg hard ging. Eerlijk gezegd achtte ik me zelf op voorhand kansloos voor de zege. Alex pakte echter ongelooflijk aan en werkte op alle hindernissen super mee, waardoor het bijna als vanzelf ging in de barrage", aldus een uitgelaten Maureen Bonder.

Bekijk hier de uitslag

Uitslag Grote Prijs CSI2* (1.45m):

1) Maureen Bonder (Schoonoord) - Alex (Arepggio x Mon Cheri) - 0 / 0 - 29.79
2) Pim Mulder (Zwolle) - Amigo (Casco x Concorde) - 0 / 0 - 30.43
3) Andrw Ramsay (USA) - Winn Winn (Chin Chin x Wagenaar) - 0 / 0 - 30.78

corientjuhh

Re: Maureen Bonder wint Grote Prijs van Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 09:03

Maureen heeft weer top gepresteerd :)
Echt verdiend!