Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VivaByoux schreef:Toch dapper dat de man uiteindelijk terug kwam om zich te verontschuldigen, maar in eerste instantie had hij al niet door moeten rijden..
Maar ik heb wel een methode voor paardenkontenklevers en snelle inhalers. Daar heb ik mijn zweepje voor en ik loop nog naast het paard dus moet je nagaan.
OneAndOnlyx schreef:VivaByoux schreef:Toch dapper dat de man uiteindelijk terug kwam om zich te verontschuldigen, maar in eerste instantie had hij al niet door moeten rijden..
Maar ik heb wel een methode voor paardenkontenklevers en snelle inhalers. Daar heb ik mijn zweepje voor en ik loop nog naast het paard dus moet je nagaan.
Doe je goed! Ik heb nog vaak genoeg dat er een auto achter mij gaat lopen toeteren, waardoor míjn paard dan niet schrikt maar stel je voor dat dit wel gebeurd. Dan ben jij mooi de pisang en die auto rijdt lekker door. Persoonlijk ben ik van mening dat er een wet moet komen waarbij duidelijk word gemaakt dat je rustig moet rijden bij paarden en zéker niet moet gaan toeteren.
chamion schreef:.
In mijn oude woonplaats zaten hangjongeren in de bosjes bij de ruiterpaden om de paarden te laten schrikken. Vonden de heren wel leuk. Politie kon er niks aan doen, want ze moesten op heterdaad betrapt worden. Toen hebben ze aan mij gevraagd of ik wat vaker wilde buiten rijden met mijn vroegere paard. Deze kon namelijk wat trucjes en was vreselijk koel in zijn kop (vrijheidsdressuur kon en kan je het niet noemen) oa gericht naar achteren trappen. Dus toen kwam ik ze een keer tegen en met een simpel teken heeft hij 2 jongens vol geraakt op hun bovenbenen. Daarna wilde ze mij aanklagen maar toen zei de politie, tja jongens; paarden zijn in het algemeen vluchtdieren maar er zitten er ook tussen die gaan vechten. Je mogen nog mazzel hebben dat het bij blauwe plekken zijn gebleven.
Daarna hebben we die hangjongeren nooit meer gezien of gehoord.