Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rubber_Duck schreef:Die jongens hebben de paarden zonder voedsel achtergelaten, maar uiteraard zijn we blij dat ze hen hebben bevrijd.
![]()
Heftig hoor, zo vaak brand en ook nog eens aangestoken.. Ik zou me niet meer veilig voelen
maar goed, ze zijn gered. Robin_S schreef:Rubber_Duck schreef:Die jongens hebben de paarden zonder voedsel achtergelaten, maar uiteraard zijn we blij dat ze hen hebben bevrijd.
![]()
Heftig hoor, zo vaak brand en ook nog eens aangestoken.. Ik zou me niet meer veilig voelen
Ze waren de paarden ook vergeten poetsen, dat begrijp je toch nietmaar goed, ze zijn gered.
ladypaard schreef:volgende vraag is: wat deden die jongens daar![]()
Gelukkig hebben ze wel besef gehad om de paarden te bevrijden.
Killyenn schreef:In het Engels staat het er anders en kan het inderdaad wel slaan op de brandstichters:
"“They’ve left the horses with no food. But we want to say thank you to the boys who let them out - they did a grand job of letting them out and kicking the fences down to get them onto the field.”"
ladypaard schreef:volgende vraag is: wat deden die jongens daar![]()
Gelukkig hebben ze wel besef gehad om de paarden te bevrijden.
Anoli schreef:Idd, er staat ook dat het heel afgelegen ligt... Toevallig dat die twee jongens er dus precies op tijd bij waren... Was ook het eerste wat door mijn hoofd heen schoot.
Maar goed laten we uitgaan van het positieve en blij zijn dat die 2 de paarden hebben gered